Κυριακή, 29 Μαρτίου, 2020

Σακελλαρίδης: «Κεντρική μας προτεραιότητα οι συγκοινωνίες»

Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης συναντήθηκε με τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και ενημερώθηκε επισήμως για την κατάσταση και τα προβλήματα των συγκοινωνιών της πόλης

sakellaridis600_170314

«Η δημόσια συγκοινωνία, ένα από τα πιο κρίσιμα κοινωνικά αγαθά, απαξιώνεται συνεχώς, γεγονός που υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των κατοίκων και επισκεπτών της Αθήνας» δήλωσε ο υποψήφιος δήμαρχος της πόλης.

«Τα επιφανειακά μέσα, λεωφορεία και τρόλεϊ, υπήρξαν και αυτά θύματα της κρίσης (κατάργηση γραμμών, αραίωση δρομολογίων, ελλείψεις σε προσωπικό και οχήματα).

»Ο ΟΑΣΑ μπορεί και πρέπει να αναλάβει εκ νέου το ρόλο του βασικού προγραμματιστή και συντονιστή του συστήματος μαζικής μεταφοράς στην πόλη και ο Δήμος της Αθήνας θα πρέπει να συμβάλει με πρωτοβουλίες αναβάθμισης της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των κατοίκων και διαμόρφωσης κοινωνικής πολιτικής για την εξυπηρέτηση με δημόσια συγκοινωνία των πιο ευάλωτων ομάδων.

«Η Ανοιχτή Πόλη ως νέα δημοτική αρχή θα έχει ως κεντρική προτεραιότητα την αναβάθμιση των δημόσιων μεταφορών, και ειδικά τη διεκδίκηση υλοποίησης της γραμμής 4 του Μετρό».

metro800_131213

Στη συζήτηση αναδείχθηκαν τα θέματα συγκοινωνιακού σχεδιασμού και πολιτικής που χειρίζεται ο ΟΑΣΑ ενώ ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης πρότεινε πολλές και μέχρι σήμερα ανεκμετάλλευτες δυνατότητες συνεργασίας και συμβολής της δημοτικής αρχής σ’ αυτές τις πολιτικές όπως:

«Καθιέρωση ελκυστικής τιμολογιακής πολιτικής, προσανατολισμένη στις ανάγκες της κοινωνίας, και σχεδιασμός πολιτικής εισιτηρίων για τις ευάλωτες ομάδες.

»Δυνατότητα ανασχεδιασμού γραμμών και αναδρομολόγησης του στόλου των οχημάτων, με προτεραιότητα στην πύκνωση δρομολογίων σε συνδέσεις που δεν εξυπηρετούνται από μέσα σταθερής τροχιάς και αφορούν σημαντικούς υπερτοπικούς προορισμούς καθημερινών μετακινήσεων (πανεπιστήμια, νοσοκομεία κ.ά.)

»Διερεύνηση, από κοινού με τον ΟΑΣΑ της δυνατότητας εισαγωγής ευέλικτων υπηρεσιών συγκοινωνίας σε ώρες ή/και περιοχές χαμηλής ζήτησης με κατάλληλα μέσα (π.χ. μικρολεωφορεία 8-16 θέσεων, νυχτερινή συγκοινωνία)».

By