Τρίτη, 20 Αυγούστου, 2019

Στην αγορά συσκευασμένου ψωμιού, η «μπισκότα Παπαδοπούλου»

Δύο νέοι τύποι συσκευασμένου ψωμιού από την γνωστή εταιρία

 

γράφει ο Νίκος Φιλιππίδης

 
papadopoulouΑπό τα Μιράντα και τα Πτι Μπερ εισέρχεται στην αγορά του ψωμιού λανσάροντας εντός του Απριλίου δυο νέους τύπους συσκευασμένου ψωμιού η γνωστή βιομηχανία μπισκότων Ε.Ι. Παπαδοπούλου, με στόχο να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 30% σε βάθος διετίας.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Ιωάννα Παπαδοπούλου, ανέφερε ότι μετά από ενάμιση περίπου χρόνο προετοιμασίας και έχοντας ολοκληρώσει επένδυση ύψους 6 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση νέας μονάδας παραγωγής στο εργοστασίου στα Οινόφυτα, η εταιρεία  θα διαθέσει στην αγορά, σε ανταγωνιστική τιμή, συσκευασμένο ψωμί με δύο τύπους : το Χωριανό (χωριάτικο ψωμί σε φέτες σε τρεις γεύσεις :σταρένιο με έξι δημητριακά, ολικής άλεσης με σίκαλη και πολύσπορο) και το Γεύσης, τετράγωνο ψωμί του τοστ σε τέσσερις γεύσεις (σίτου, ολικής άλεσης, πολύσπορο και με καλαμπόκι).Η νέα μονάδα διαθέτει τον πλέον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό και θα είναι ικανή να καλύψει το 25% της αγοράς του ψωμιού σε φέτες. Για τις ανάγκες του νέου εγχειρήματος,  η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 55 επιπλέον ατόμων ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των εργαζομένων της στους 1150. Η ίδια τόνισε ότι δεν έχει προβεί σε μειώσεις μισθών ούτε απολύσεις εργαζομένων. «Εξακολουθούμε να ακολουθούμε την παλιά Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ακόμα και στις νέες προσλήψεις. Για την κάλυψη της νέας παραγωγικής μονάδας αυξήσαμε 30% το προσωπικό στα Οινόφυτα» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Παπαδοπούλου.
Η κα Παπαδοπούλου ανέφερε ότι η αγορά του ψωμιού έχει ως εκτιμώμενο τζίρο πανω από 100 εκατ. ευρώ και αναπτύσσεται με ρυθμό ανάπτυξης 3%. Επιδίωξη της εταιρείας είναι σε διάστημα διετίας να κατακτήσει μερίδιο αγοράς περί το 30%, το οποίο όπως εξήγησε η επικεφαλής της εταιρείας μπορεί να το «κερδίσει» από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας  που σήμερα κατέχουν το 50%. Παράλληλα, όπως σημείωθηκε, τα συγκεκριμένα προϊόντα θα διατίθενται προς πώληση μόνο στην οργανωμένη λιανική. Πάντως, όπως διευκρίνισε η πρόεδρος της εταιρείας, δεν υπάρχει ενδιαφέρον ούτε εξετάζεται από την διοίκηση η  είσοδος και σε άλλες αγορές όπως αυτής της σοκολάτας και του κρουασάν, ουτε στην παραγωγή προιόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η κα Παπαδοπούλου έβαλε τέλος και στα σενάρια που ήθελαν την εταιρεία να προχωράει σε εξαγορές «δεν εξετάζουμε κανένα ενδεχόμενο να προχωρήσουμε σε κάποια εξαγορά» τόνισε χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται ότι το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στα μπισκότα ανέρχεται σε 62,5% σε αξία και σε 62% σε όγκο. Αντίστοιχα, στις φρυγανιές, το μερίδιο της Παπαδοπούλου ανέρχεται σε 30% σε όγκο και 32% σε αξία. Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας το 2012, ο τζίρος της ανήλθε  σε 121 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 2% ενώ τα κέρδη προ φόρων παρέμειναν σταθερά και διαμορφώθηκαν στα 12,5 εκατ.ευρώ.
By