Τρίτη, 23 Ιουλίου, 2019

Τετραπληγική γυναίκα έχασε τη ζωή της επειδή η ΔΕΗ της έκοψε το ρεύμα

Διοικητική προανάκριση για το θάνατο της 56χρονης στην Κρήτη θα διεξάγει η ΔΕΗ

deh

Διοικητική προανάκριση για το θάνατο της 56χρονης στην Κρήτη θα διεξάγει η ΔΕΗ, όπως γνωστοποίησε σε «ανακοίνωση-απάντηση» στις αναφορές ότι το τοπικό κατάστημα της ΔΕΗ στα Χανιά γνώριζε για την κατάσταση της υγείας της ασθενούς που απεβίωσε χθες.

Σημειώνεται ότι η  τετραπληγική γυναίκα υποστηριζόταν μηχανικά εδώ και αρκετά χρόνια. Όταν της έκοψαν το ρεύμα στο σπίτι της εξαιτίας χρεών, τα μηχανήματα που την στήριζαν στην ζωή σταμάτησαν να δουλεύουν με αποτέλεσμα λίγο μετά να χάσει τη ζωή της.

Με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ, τονίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής «ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης» για τους οποίους όπως επισημαίνεται «η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας».

«Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα», σημειώνει ακόμα.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ:

«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.

Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».

By