Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Αγαπημένη… Vodafone!!!

Τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για προσέλκυση πελατών. Και μετά … χάος!

vodafone-customer-service-failΣου τηλεφωνούν, πάνω από 5-6 φορές την ημέρα και προσπαθούν να σε πείσουν πως είναι οι καλύτεροι και πως πρέπει να φύγεις από τον πάροχο που είσαι τώρα για να πας σε εκείνους.

Με τα πολλά, σε πείθουν γιατί σου τάζουν καλύτερες τιμές, ευνοϊκότερα πακέτα και μεγαλύτερες ταχύτητες στο ίντερνετ! Κατά έναν περίεργο τρόπο, με το που γίνεσαι «δικός τους», αρχίζουν τα προβλήματα. Δεν μπορείς να μιλήσεις με κανέναν γιατί το σήμα χάνεται κάθε λεπτό. Το wi-fi στο Vodafone at Ηome  πιάνει «όποτε θέλει» και βέβαια αν είσαι δίπλα από το router, αλλιώς πρέπει να έχεις τύχη βουνό και τη βοήθεια του Θεού!

Όπως λοιπόν σου τηλεφωνούσαν κάθε μέρα για να σε προσελκύσουν ως πελάτη κάνεις και εσύ το ίδιο για να εξυπηρετηθείς ως πελάτης και να λύσεις το πρόβλημα που σου δημιούργησαν. Τότε όμως, διαπιστώνεις πως από τη στιγμή που «τους ανήκεις», η έννοια της εξυπηρέτησης έχει πάρει άλλη τροπή, που είναι η ευγένεια που είχαν πριν σε κάνουν πελάτη;

Έρχεται τότε, η απόφαση, της επιστροφής σου στον παλιότερο πάροχο. Στον ΟΤΕ δηλαδή! Να σημειωθεί εδώ ότι ο προηγούμενος πάροχος ήταν καθ΄όλα εντάξει, αλλά και εδώ σε δυσκολεύουν γιατί δεν σε αφήνουν να φύγεις. Αρχίζεις μια απίστευτη επικoινωνία για να κόψεις αυτό που τόσο εύκολα έβαλες μόνο με ένα τηλεφώνημα. Τότε ήρθαν για να σε κάνουν πελάτη, τώρα όχι όμως για να σε αποδεσμεύσουν.

 

By