Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Γιατί απαγόρεψαν διαφημιστικό σποτ της Scarlet Johanson

Η «λογοκρισία» των διαφημιστικών εταιριών την «έκοψε» από όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα

scarlett Johansson2

Η Σκάρλετ Γιόχανσον είναι το πρόσωπό της Sodastream, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην Αμερική, που πουλά αναψυκτικά αλλά και εξοπλισμό για να τα παρασκευάσει κανείς στην κουζίνα μόνος του. Η 30χρονη ηθοποιός πρωταγωνιστεί στο διαφημιστικό σποτ της εταιρίας , που επρόκειτο να προβληθεί στο ετήσιο Super Bowl στις 2 Φεβρουαρίου.

Αλλά δεν θα προβληθεί.

H διαφήμιση τελικά απορρίφθηκε, όχι λόγω χυδαίου περιεχομένου, αλλά επειδή η σέξι ηθοποιός έλεγε στο τέλος «Sorry, Coke and Pepsi».

Χωρίς, μέχρι στιγμής, να υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση σχετικά, εικάζεται πως αυτή ατάκα προκάλεσε «πόλεμο» με τα μεγάλα brands αναψυκτικών, που ζήτησαν τελικά να λογοκριθεί το διαφημιστικό σποτ ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν πως το Fox επίτηδες παραβίασε τους κανόνες δεοντολογίας για να προκαλέσει ντόρο. Άλλωστε για να θεωρηθεί ακατάλληλο το περιεχόμενο μιας διαφήμισης, δεν είναι απαραίτητο να περιέχει γυμνό ή βία- μόνο το να αναφέρεις ένα ανταγωνιστικό προϊόν αρκεί.

Το διαφημιστικό σποτ κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και μέσα σε 24 ώρες έχει ξεπεράσει το 1.250.000 προβολές.

[video_embed][/video_embed]

(Visited 1 times, 1 visits today)
By