Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Οι Έλληνες του Τaxibeat «σκόραραν» στο Μουντιάλ της Βραζιλίας

Το Taxibeat η υπηρεσία που ήρθε για να αποκαταστήσει τις σχέσεις αρκετών συμπολιτών μας με την “κίτρινη φυλή” ταξιδεύει εδώ και τρία χρόνια και εκτός ελληνικών συνόρων.

1Ο Νίκος Δρανδάκης η ψυχή της εφαρμογής, μίλησε στο news247, με αφορμή την ολοκλήρωση του μουντιάλ για την πρώτη μεγάλη επέκταση, αυτή στην Βραζιλία.

“Ένα χρόνο μετά την παρουσία μας στην Ελλάδα και έχοντας δει ότι αυτό που είχαμε κάνει είχε αποδοχή από τους επιβάτες, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε που θα μπορούσαμε να εξάγουμε την ιδέα του Taxibeat στο εξωτερικό. Βάζοντας κάτω τα πράγματα είδαμε ότι η προσπάθεια θα είχε επιτυχία εάν πηγαίναμε σε μία χώρα που είχε αντίστοιχα προβλήματα με αυτά της Ελλάδας στον τομέα της εξυπηρέτησης από τα ταξί, δηλαδή της ποιότητας. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι το πως θα βρεις ταξί -τρόποι υπήρχαν αρκετοί και σήμερα ακόμη περισσότεροι – αλλά το πως αναβαθμίζεις την ποιότητα της υπηρεσίας (π.χ. με αξιολογήσεις).

Έτσι σκεφτήκαμε ότι η Λατινική Αμερική έχει περισσότερες και πολύ μεγαλύτερες αγορές από ότι στην Ευρώπη. Εάν προσθέσουμε την χαμηλή ποιότητα εξυπηρέτησης που κυριαρχεί στην περιοχή παράλληλα με κάποια θέματα ασφάλειας η περιοχή είχε όλα αυτά τα στοιχεία που έδειχναν ότι το ρίσκο ήταν πολύ χαμηλότερο. Στα θετικά ήταν επίσης ότι βρέθηκαν άμεσα και οι συνεργάτες οι οποίοι θα σε έβαζαν στην αγορά πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, πρόκειται μάλιστα για δύο ομογενείς που ζουν στην Βραζιλία, ο Φοίβος Πανταζής και ο Αντώνης Καψάλης”.

1

Η Taxibeat Brazil έχει ήδη παρουσία στο Ρίο ντε Τζανέιρο και στο Σάο Πάολο όπου συνεργάζεται με 18.000 ταξί και στις δύο πόλεις από το σύνολο των 55.000 ταξί που τις εξυπηρετούν. Σύμφωνα με τον Νίκο Δρανδάκη και στην δύο πόλεις η εφαρμογή του taxibeat είναι η δεύτερη μεγαλύτερη, σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά με τουλάχιστον οκτώ παίκτες, επιτυγχάνοντας κάθε μήνα στα δύο χρόνια παρουσίας της να αυξάνει τόσο τον αριθμό των επιβιβάσεων όσο και των χρηστών.

Ο Νίκος βρίσκει τις δύο αγορές εντελώς διαφορετικές από επιχειρηματικής πλευράς. Από την μία η Ελλάδα όπου ουσιαστικά υπάρχουν δύο παίκτες με την Taxibeat να έχει ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή και από την άλλη η Βραζιλία όπου ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός, υπάρχουν σημαντικά κεφάλαια που έχουν επενδυθεί και ένα επιβατικό κοινό που έχει αγκαλιάσει τα mobile taxi services. Χαρακτηριστικό το ανταγωνισμού είναι ότι υπάρχουν οδηγοί ταξί που συνεργάζονται ακόμη και επτά διαφορετικές mobile εφαρμογές. Σε ότι αφορά τους ταξιτζήδες ο Νίκος δεν βρίσκει πολλές διαφορές ανάμεσα στους Έλληνες και στους Βραζιλιάνους επαγγελματίες οδηγούς, “είναι ίδιοι και στα καλά τους και στα άσχημα τους”.

Το Taxibeat, το οποίο ήδη μετά την Ελλάδα και την Βραζιλία έχει επεκταθεί στο Μεξικό και το Περού, σύμφωνα με τον Νίκο Δρανδράκη θα επεκταθεί μέχρι το τέλος του χρόνου σε μία ακόμη εξωτερικού με αρκετές πιθανότητες να συγκεντρώνει αυτή της Τουρκίας (σ.σ. όποιοι έχουν επιβιβαστεί σε ταξί της γείτονος θα καταλάβουν γιατί) όπου η ελληνική εταιρεία έχει ήδη στελεχώσει γραφείο.

By