Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Στη Βουλή η σύσταση διαφορετικού πεδίου για τις αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές

«Η επιλογή και η φοίτηση απαιτεί ιδιαίτερη προσήλωση»

vouli

Με ερώτηση προς τους υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων και Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη έθεσε το ζήτημα του τρόπου εισαγωγής των μαθητών στις Αστυνομικές και τις Στρατιωτικές Σχολές, ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής Καβάλας της ΝΔ, Γιώργος Καλαντζής.

Ο κ. Καλαντζής αναφέρει ότι «εδώ και καιρό συζητείται, και πλέον φαίνεται πως έχει ωριμάσει, η πρόταση της σύστασης ενός διαφορετικού επιστημονικού πεδίου στο Λύκειο, που να δίνει τη δυνατότητα σε όσους μαθητές επιθυμούν πραγματικά να ακολουθήσουν επαγγελματικά μόνο αυτές τις σχολές, να μπορούν να το επιλέξουν, με ξεχωριστά μαθήματα κατεύθυνσης. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από πρόσφατη μελέτη, που αφορούσε τη σύσταση ξεχωριστού πεδίου για τις στρατιωτικές, αστυνομικές σχολές, όπως και για την πυροσβεστική ακαδημία, και αποδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας αυτού του νέου πεδίου».

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής υποστηρίζει ότι «η επιλογή των παραπάνω σχολών και η φοίτηση σε αυτές απαιτεί ιδιαίτερη προσήλωση και θα πρέπει να είναι απόρροια μίας συνειδητής απόφασης των υποψηφίων και όχι το αποτέλεσμα τυχαίων γεγονότων, από την αποτυχία εισαγωγής σε άλλες πανεπιστημιακές σχολές ή απλώς και μόνο από την εξασφάλιση των απαραίτητων μορίων εισαγωγής». Εκτιμά ακόμα ότι «η εξαρχής αφοσίωση των νέων εισακτέων στις αξίες και στα ιδανικά των ανωτέρω σχολών, θα συμβάλλει περαιτέρω στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης τους, αλλά και στην καλλιέργεια και κατάρτιση των αποφοίτων και στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς είναι μία πρακτική που ακολουθείται σε όλο τον κόσμο».

Ο κ. Καλαντζής ζητά να μάθει από τους Υπουργούς Παιδείας και Δημοσίας Τάξης αν είναι στις προθέσεις τους να προχωρήσουν στη σύσταση ξεχωριστού πεδίου στο Λύκειο για την εισαγωγή των υποψηφίων στις αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές, αλλά και στην πυροσβεστική ακαδημία, καθώς και αν μπορεί να υπάρξει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της συγκεκριμένης πρότασης.

By