Συντριπτική υπεροχή του Facebook, με πιο… intellectual χρήστες στο Twitter
Η συντριπτική πλειονότητα των Αμερικανών χρησιμοποιεί Facebook σε ότι έχει να κάνει με τα social media, σύμφωνα με έρευνα του Pew Research Center, ενώ οι περισσότεροι από αυτούς είναι νέοι από 18 έω ς 29 ετών, με συνολικό ετήσιο εισόδημα έως 50.οοο δολάρια. Ακόμα, σε ότι έχει να κάνει με το επίπεδο μόρφωσης των χρηστών, το μεγαλύτερο κομμάτι δεν έχει σπουδάσει σε κάποιο ιδιωτικό κολέγιο
Η χρήση του Fb είναι επίσης διαδεδομένη στη δημογραφική ομάδα 30 έως 49 ετών, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως η εν λόγω πλατφόρμα είναι πολύ διαδεδομένη και στους ηλικιωμένους, με το 45% αυτών που είναι πάνω από 65 ετών να έχει προσωπικό λογαριασμό.
Στα του Twitter τώρα, το οποίο χρησιμοποιεί το 18% των On line χρηστών, οι κυριότερες ηλικιακές ομάδες είναι οι νεότερες (η πλειονότητα είναι μεταξύ 18 – 29 ετών), με τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες να έχουν απειροελάχιστη σχέση με τα tweets.
Σε σχέση με το ετήσιο εισόδημα, οι μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα είναι οι υψηλά αμειβόμενοι, κάτι που φαίνεται και από το επίπεδο μόρφωσης των χρηστών του twitter που είναι αρκετά μεγαλύτερο από αυτών του Facebook.
Η συγκεκριμένη μέτρηση μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τα ολοένα και μεγαλύτερα «ανοίγματα» που κάνουν οι διαφημιστικές προς το Twitter, για να επηρεάσουν τα υψηλότερα εισοδήματα.
Σε ότι έχει να κάνει με τον Instagram, ξεχωρίζει το ποσοστό Αφροαμερικανών που το προτιμούν, ενώ είναι ξεκάθαρα επιλογή των νεότερων ηλικιών και σχεδόν ανύπαρκτη στις μεγαλύτερες δημογραφικές ομάδες.
Σε ότι έχει να κάνει με το επίπεδο μόρφωσης, είναι περίπου ίδιο με τους χρήστες του Facebook, όπως και σε ότι έχει να κάνει με το ετήσιο εισόδημα (οι περισσότεροι χρήστες κερδίζουν μέχρι 50.000 δολάρια ανά χρόνο).