Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Φανάρια με αρίθμηση σύντομα στη Θεσσαλονίκη

Αναμένεται να βοηθήσουν στον προσανατολισμό των οδηγών

fanaria

«Φρένο» στα επιπλέον χιλιόμετρα, τη σπατάλη χρόνου και βενζίνης και τη μόλυνση του περιβάλλοντος αναμένεται να βάλουν οι 385 αριθμημένες, κίτρινες πινακίδες που θα τοποθετηθούν σύντομα πάνω από φανάρια σε σε 208 κόμβους της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μια πρόταση του συγκοινωνιολόγου – μελετητή Σταύρου Κωνσταντινίδη, που «υιοθετήθηκε» από το γενικό γραμματέα Δημοσίων Έργων Στράτο Σιμόπουλο και παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στο θεατράκι Χηλής, παρουσία του κ. Σιμόπουλου, του συγκοινωνιολόγου και του δημάρχου Καλαμαριάς Θεοδόση Μπακογλίδη.

Οι αριθμημένες πινακίδες στα φανάρια -μια απλή και πρακτική ιδέα- αναμένεται να βοηθήσουν τους οδηγούς, που κάνουν άσκοπα κύκλους με τα οχήματά τους, αναζητώντας έναν προορισμό, καθώς θα είναι πιο εύκολος ο προσανατολισμός.

«Ιδιωτικοί παράδεισοι δεν υπάρχουν. Ας το αντιληφθούμε. Στην απαξίωση λοιπόν της πολιτικής, η οποία εκφράζεται με το “δεν θα γίνει”, έχουμε και εμείς συμμετοχή με τις επιλογές μας. Επιλογές οι οποίες αφορούν και τη γενικότερη πολιτική αλλά και τα πρόσωπα. Για τη γενικότερη πολιτική, οι σειρήνες του λαϊκισμού που μας παρέσυραν έχουν κύρια ευθύνη», δήλωσε ο κ. Σιμόπουλος, στη διάρκεια της εκδήλωσης.

Ο κ. Σιμόπουλος παρέθεσε μια σειρά παρεμβάσεων του υπουργείου Υποδομών στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, όπως η κατασκευή της βασικής γραμμής του μετρό και της επέκτασης προς την Καλαμαριά, τα αντιπλημμυρικά έργα, η κατασκευή δεκάδων σχολικών αιθουσών στη Δυτική Θεσσαλονίκη, η κατασκευή κόμβων της Δυτικής Περιφερειακής, η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής διάβασης στη Μενεμένη, τα έργα στο οδικό δίκτυο προς τη Χαλκιδική, τα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», οι κάθετοι άξονες της Εγνατίας Οδού, η ανάπλαση της Πλατείας Διοικητηρίου, η θαλάσσια συγκοινωνία, η αξιοποίηση της Στοάς του Αγίου Μηνά, η σύμβαση για τα νέα χειρουργεία του Νοσοκομείου «ΑΧΕΠΑ».

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Καλαμαριάς Θεοδόσης Μπακογλίδης, ανέφερε: «Κατά τη δεκαετία 2001-2010 παρατηρήθηκε αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου στην περιοχή της Καλαμαριάς κατά περίπου 40%, ενώ κατά την εικοσαετία 1991-2010, η αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου ήταν περίπου 130%, δηλαδή της τάξης του 4,5% ετησίως».

By