Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Χαμηλή παρά την αύξηση η καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων

Στοιχεία Nielsen για β΄ τρίμηνο 2013

katastimata1Η καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων αυξήθηκε στο δεύτερο τρίμηνο του 2013, αλλά παραμένει πολύ χαμηλή, σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας της εταιρείας Nielsen που διεξήχθη τον Μάιο μεταξύ 29.000 καταναλωτών σε 58 χώρες οι οποίοι κάνουν αγορές μέσω του διαδικτύου.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 7 μονάδες – η μεγαλύτερη αύξηση διεθνώς μαζί με την Κολομβία και το Πακιστάν – και έφθασε τις 47 μονάδες, επίδοση που είναι η πέμπτη χαμηλότερη μετά την Πορτογαλία (33 μονάδες), την Ιταλία και την Ουγγαρία (41 μονάδες) και την Κροατία (45 μονάδες).

 

ΑΠΕ- ΜΠΕ

(Visited 1 times, 1 visits today)
By