Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2019

Αυτοκτόνησε ο ιδιοκτήτης της Jetoil

Ο 84χρονος Κυριάκος Μαμιδάκης βρέθηκε νεκρός σήμερα

493877

Τα οικονομικά προβλήματα της Jetoil φαίνεται πως λύγισαν τον Κυριάκο Μαμιδάκη.

Ο κ. Μαμιδάκης βρέθηκε νεκρός το μεσημέρι μέσα στο σπίτι του στο Διόνυσο. Δίπλα του βρέθηκε ένα όπλο, ενώ κατά πληροφορίες φέρει ένα και μοναδικό τραύμα. Τον 84χρονο βρήκε νεκρό ο γαμπρός του.

Αυτή την ώρα στο σπίτι του Κυριάκου Μαμιδάκη στο Διόνυσο βρίσκεται κλιμάκιο του τμήματος Ανθρωποκτονιών της ΕΛ.ΑΣ., το οποίο κάνει φύλλο και φτερό το σπίτι, ενώ δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για το αν ο Κυριάκος Μαμιδάκης είχε αφήσει κάποιο σημείωμα.

Η Mamidoil Jetoil είναι μία αμιγώς ελληνική, οικογενειακή επιχείρηση. Ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’60 από τους αδερφούς Κυριάκο, Γιώργο και Νίκο Μαμιδάκη, με σκοπό την αποθήκευση, διακίνηση και εμπορία πετρελαιοειδών στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.

Η είδηση ότι η εταιρεία «Mamidoil», συμφερόντων της οικογένειας Μαμιδάκη, κατέθεσε στις 9 Ιουνίου αίτηση για την υπαγωγή της στην προπτωχευτική διαδικασία του άρθρου 99 στο Πρωτοδικείο Αθηνών έσκασε σαν βόμβα στην αγορά, την ώρα που είναι ανοιχτό το μέτωπο στην αγορά του λιανεμπορίου με την υπόθεση της Μαρινόπουλος.

Η συζήτηση της αίτησης της εταιρίας έχει οριστεί να συζητηθεί τον Νοέμβριο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το συνολικό άνοιγμα της Mamidoil ανέρχεται σε 340 εκατ. ευρώ.

Από το 2014, σύμφωνα με τον ισολογισμό της Mamidoil υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε ομολογιακό δάνειο 107 εκατ. ευρώ για το οποίο η εταιρεία δεν είχε προχωρήσει σε ρύθμιση ή συμφωνία αναχρηματοδότησης. Όπως λένε παράγοντες της αγοράς, μετά από άγονες διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες, η εταιρεία ξεκίνησε τις διαδικασίες για να προστατευθεί από τους πιστωτές, ενώ έληξαν και πολλές εγγυητικές επιστολές.

Τα προβλήματα της εταιρίας τον τελευταίο καιρό ήταν γνωστά στην αγορά των πετρελαιοειδών και το τελευταίο διάστημα είχε ξεκινήσει μια σειρά από νομικές διαδικασίες προκειμένου να προστατευτεί από τους πιστωτές της. Στην αγορά η εταιρεία καυσίμων, έφτασε να αποτελεί την τρίτη δύναμη της αγοράς, με μερίδιο 8,5%, με δίκτυο 600 πρατηρίων, με πέντε θυγατρικές στα Βαλκάνια. Ταυτοχρόνως η οικογένεια δραστηριοποιήθηκε στη ναυτιλία, την εμπορία αυτοκινήτων, τα ξενοδοχεία, τους πολυχώρους, την παραγωγή και τυποποίηση ελαιολάδου και κρασιού.

By