Παρασκευή, 23 Αυγούστου, 2019

Amazon: Βάζει φρένο στις διαφημίσεις προϊόντων που δεν «πουλάνε»

Αποφάσισε να εμποδίσει τις διαφημίσεις προϊόντων που δεν αποφέρουν κέρδη.

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, εμποδίζει τις διαφημίσεις προϊόντων που δεν αποφέρουν κέρδη από τον ιστότοπο της, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα της μειώνοντας τα κόστη της.

Τους τελευταίους μήνες, η Amazon ενημερώνει όλο και περισσότερους πωλητές ή ιδιοκτήτες εμπορικών σημάτων που πωλούν τα προϊόντα τους χονδρικά, ότι εάν η Amazon δεν μπορεί να πουλήσει τα προϊόντα αυτά στους καταναλωτές με κέρδος, δεν θα τους αφήσει να πληρώσουν για να προωθήσουν μέσω διαφημίσεων τα προϊόντα αυτά.

Για παράδειγμα, εάν ένα μπουκάλι νερό αξίας 5 δολαρίων κοστίζει στην Amazon το ίδιο ποσό για να το αποθηκεύσει, να το συσκευάσει και να το μεταφέρει, ο κατασκευαστής του μπουκαλιού νερού δεν θα επιτρέπεται να το διαφημίσει.

Στο τελευταίο τρίμηνο, η Amazon δημοσίευσε καθαρά έσοδα ύψους 3 δισ. δολαρίων, τα υψηλότερα στην ιστορία της εταιρείας, ενώ τα κέρδη για ολόκληρο το έτος υπερδιπλασιάστηκαν στα 10 δισ. δολάρια.

«Η Amazon προσπαθεί να είναι πολύ πιο κερδοφόρα από ό, τι ήταν στο παρελθόν», δήλωσε ο Τζο Χάνσεν, Διευθύνων Σύμβουλος της Experts Buy Box, μια εταιρεία που βοηθά μικρότερες επιχειρήσεις να πουλήσουν στο Amazon. «Αλλά αυτή η πολιτική δείχνει ότι υπάρχει προκατάληψη στην υπηρεσία διαφημίσεων της Amazon, παρόλο που λέει ότι είναι μια ανοιχτή διαφημιστική πλατφόρμα».

Ένας εκπρόσωπος του Amazon είπε στο CNBC ότι η εταιρεία κάνει ό,τι κάνουν οι πωλητές λιανικής πώλησης εδώ και δεκαετίες.

«Όπως όλοι οι πωλητές λιανικής πώλησης, η Amazon αποφασίζει ποια προϊόντα θα προωθηθούν στα καταστήματά μας με βάση διάφορους παράγοντες, όπως η επικαιρότητα, η διαθεσιμότητα, η κερδοφορία και άλλοι παράγοντες», δήλωσε ο εκπρόσωπος.

By