Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου, 2018

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Θα κλείσουν ή όχι τα Media Markt;

Σε δύο μέτωπα έχει χωριστεί η διοίκηση της πολυεθνικής που εξετάζει να περιοριστεί στις διαδικτυακές πωλήσεις

Της Δέσποινας Καραγιαννοπούλου

Σε δύο μέτωπα έχει χωριστεί η διοίκηση της πολυεθνικής Media Markt, με τους μεν να λένε ότι πρέπει να κλείσουν τα καταστήματα της αλυσίδας και να διαχειρίζονται όλο το εμπόρευμα μόνο μέσω internet, ενώ η άλλη πλευρά ισχυρίζεται ότι … κρίση είναι και θα περάσει και δεν πρέπει να χάσει η εταιρεία το μερίδιο αγοράς που έχει κατακτήσει ανά τον κόσμο στα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γερμανία, οι λογομαχίες ξεκίνησαν με την εξαγορά της εταιρείας Redcoon η οποία κινείται αποκλειστικά στον χώρο των ιντερνετικών πωλήσεων με επιχειρηματικά παρακλάδια στις κάτωθι χώρες: Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ιταλία, Δανία και Βέλγιο. Εξαιτίας της συγκεκριμένης αγοράς τονίζουν οι ίδιες πηγές, πάγωσε η ανάπτυξη του δικτύου της Media Markt στη Γερμανία.

Το σίγουρο είναι ότι ο πολυεθνικός κολοσσός αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, όπως επιβεβαιώνει και το εξολοκλήρου κλείσιμο της εταιρείας στην αγορά της Γαλλίας, απ’όπου και αποχώρησε.

Την ίδια στιγμή οι όποιες αποφάσεις της διοίκησης σχετικά με το μέλλον της αλυσίδας, αναμφίβολα θα αφορά και την ελληνική θυγατρική, που επίσης αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά θέματα. Θυμίζουμε ότι πέρυσι η ελληνική θυγατρική με τις ευλογίες και τα κεφάλαια της μητρικής είχε ολοκληρώσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 53 εκατ. ευρώ προκειμένου να «κλείσει» τις…μαύρες τρύπες. Σήμερα η εταιρεία διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά 10 καταστήματα και ενώ υπήρχε πλάνο για δύο νέα σημεία, τελικά αυτό πάγωσε μέχρι νεωτέρας!

Η Media Markt, η Νο1 σε πωλήσεις αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1979 στο Μόναχο της Γερμανίας. Είναι μέλος του Metro Group, του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου στο λιανικό εμπόριο στον κόσμο και αριθμεί πάνω από 500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη. Η επιτυχία μας στην Media Markt βασίζεται στον συνδυασμό: πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, καλύτερη εξυπηρέτηση, δυναμική διαφημιστική παρουσία και αποκεντρωμένη οργανωτική δομή.

Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, άνοιξε τον Νοέμβριο του 2005, στην περιοχή του Αμαρουσίου. Μέσα στο 2006, η Media Markt συνέχισε την πορεία στην ελληνική αγορά με τέσσερα επιπλέον καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Φάληρο, Περιστέρι και Άγ. Ι. Ρέντη.

Τον Οκτώβριο του 2007 άνοιξε το πρώτο κατάστημα Media Markt στη Λάρισα, και τον Νοέμβριο 2007 η Αττική υποδέχεται το 5ο της κατάστημα στην Αργυρούπολη. Τον Σεπτέμβριο του 2009 ανοίγει το 8ο κατάστημα της αλυσίδας στη Θεσσαλονίκη, ένα κατάστημα ορόσημο καθώς είναι το 800στό του ομίλου, ενώ ακολουθούν άλλα δύο.

Στα περίπου 5.000 τ.μ. που διαθέτει κάθε κατάστημα, προσφέρονται σχεδόν 120.000 προϊόντα, επιτρέποντας στους καταναλωτές να επιλέξουν αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους και στο βαλάντιό τους.

By