Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Αυτός θα είναι ο κορυφαίος τουριστικός προορισμός μέχρι το 2030

Η Κίνα είναι ο κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός του μέλλοντος.

Ξεχάστε την κοιλάδα του Λίγηρα και τον Πύργο του Άιφελ. Μέχρι το 2030, το κίτρινο βουνό και ο πύργος της Σαγκάης θα κατακλύσουν τους ταξιδιωτικούς οδηγούς παγκοσμίως καθώς η Κίνα διεκδικεί τον τίτλο του κορυφαίου παγκόσμιου του κόσμου, τον οποίο μέχρι σήμερα έχει η Γαλλία.

Την ίδια στιγμή μέσα στην επόμενη δεκαετία οι κινέζοι που θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό θα είναι περισσότεροι από κάθε άλλη εθνικότητα καθώς τα εισοδήματα των νοικοκυριών όλο και αυξάνουν σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση για τις τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του τουρισμού του Euromonitor International.

«Προορισμοί όπως η Κίνα είναι έτοιμοι να χαράξουν μια άκρως επιτυχημένη πορεία στον εισερχόμενο τουρισμό. Όπως όλα δείχνουν η Κίνα θα έχει ξεπεράσει τη Γαλλία μέχρι το 2030» ανέφερε η Καρολίν Μπρεμνέρ, επικεφαλής του τουριστικού τμήματος του Euromonitor International.

Σύμφωνα μάλιστα με την έκθεση οι αφίξεις στην Κίνα θα φτάνουν ετησίως τα 127 εκατ. τα επόμενα χρόνια. Ο αντίστοιχος αριθμός υπολογίζεται σε 126 εκατομμύρια αφίξεις στη  Γαλλία και 116 εκατομμύρια αφίξεις στις ΗΠΑ.

china tourism destination

Η Ασία στην κορυφή

Αυτή τη χρονιά αναμένεται να πραγματοποιηθούν περί τα 1,4 δισ. ταξίδια, αυξημένα κατά 5%  σε σχέση με πέρυσι ενώ οι συνολικές ταξιδιωτικές πωλήσεις θα ανέλθουν στα 2,5 τρισ δολάρια, σύμφωνα με τον συντάκτη της έκθεσης, Wouter Geerts.

Τα ταξίδια στην κινεζική ενδοχώρα απογειώνονται ήδη – τόσο από άποψη εισερχόμενου όσο κι από άποψη εξερχόμενου τουρισμός. Ώθηση σε αυτό έχουν δώσει οι μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο και οι χειμερινοί αγώνες του Πεκίνο οι οποίοι ενίσχυσαν την ελκυστικότητα της εποχής , αλλά και η διευρυμένη μεσαία τάξη που θέλει να ξοδεύει στο αυξανόμενο εισόδημά της στα ταξίδια.

Τεράστια είναι φυσικά και η συμβολή της τεχνολογίας στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού. «Οι online ταξιδιωτικοί πράκτορες όπως οι Ctrip και Fliggy είναι οι κυρίαρχοι παίκτες της κινεζικής ταξιδιωτικής αγοράς την ώρα που οι παραδοσιακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας όπως η JTB και η Hanatour επενδύουν συνεχώς στα online κανάλια τους για να μπορέσουν να ικανοποιήσουν τους συνεχώς αυξανόμενους συνδεδεμένους πελάτες τους».

«Η σταδιακή χαλάρωσης των θεωρήσεων βίζα διευκολύνει την κυκλοφορία στην περιοχή, με το 80% των αφίξεων να προέρχονται από την περιοχή της Ασίας.
Η θέση της Ασίας ως αναδυόμενη τουριστική αγορά – τόσο ως ελκυστικός προορισμός όσο και ως μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή τουριστών – επιβεβαιώνεται κι από την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού 2017.

travel booking in asia

Όπως προέβλεπε η έκθεση οι 10 ταχύτερα αναπτυσσόμενοι προορισμοί για ταξίδια αναψυχής μεταξύ του 2016 και του 2026 θα είναι η Ινδία, η Αγκόλα, η Ουγκάντα, το Μπρουνέι, η Ταϊλάνδη, η Κίνα, η Μιανμάρ, το Ομάν, η Μοζαμβίκη και το Βιετνάμ.

By