Κυριακή, 18 Αυγούστου, 2019

«Χρυσό» στην Ελλάδα και διεθνής ανάπτυξη για το Ζαγόρι

Στην κορυφή του κλάδου των εμφιαλωμένων νερών στην Ελλάδα βρίσκεται το ΖΑΓΟΡΙ για το 2017, όπως προκύπτει και από τα επίσημα στοιχεία που δημοσίευσε πρόσφατα η Nielsen.

Παράλληλα, η Χήτος ΑΒΕΕ «ποντάρει» και στη διεθνή ανάπτυξη, αυξάνοντας τις εισαγωγές της αλλά και αναζητώντας νέες ευκαιρίες συνεργασίας, μέσω της συμμετοχής της στην διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga 2017.

Ως προς τα μερίδια αγοράς στην Ελλάδα, για το διάστημα από την αρχή του έτους μέχρι και τον Αύγουστο, το ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται με σημαντική διαφορά στην πρώτη θέση της αγοράς, ανοίγοντας την «ψαλίδα» έναντι του ανταγωνισμού. Ενδεικτικό είναι ότι, όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, η πρωτιά για το ΖΑΓΟΡΙ αφορά τόσο τον όγκο όσο και την αξία των πωλήσεων εμφιαλωμένου νερού στη χώρα ανάμεσα στους «Επώνυμους» (branded) παίκτες.

Σε απόλυτους αριθμούς, το ΖΑΓΟΡΙ κατέχει το 22,8% της αγοράς με βάση τον όγκο πωλήσεων, ενώ η δεύτερη εταιρεία κατέχει μερίδιο 16,2%. Σύμφωνα με τη Χήτος ΑΒΕΕ, η επέκταση στον κλάδο προήλθε τόσο λόγω της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που αποδίδει καρπούς όσο και λόγω των εξαγωγών, οι οποίες αυξάνονται σταθερά.

Ειδικά στο κομμάτι των εξαγωγών, η επέκταση σε διεθνείς αγορές και βέβαια ο εξωστρεφής χαρακτήρας αποτελούν βασική προτεραιότητα για την Χήτος ΑΒΕΕ. Μάλιστα, προκειμένου να διευρύνει τις συνεργασίες της αλλά και να «ανοίξει πόρτες» σε νέες αγορές, η εταιρεία πρόσφατα επισκέφθηκε με μεγάλη επιτυχία τη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga.

Σήμερα, τα προϊόντα της Χήτος ΑΒΕΕ διατίθενται σε 25 χώρες παγκοσμίως,  ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνονται χώρες της Ευρώπης, η Αυστραλία, οι  Η.Π.Α., ο Καναδάς, ο Παναμάς, η Ρωσία, η Αφρική και η Κίνα. Επόμενος στόχος είναι να «κατακτήσει» νέες αγορές, στις οποίες το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, και τα Αραβικά Εμιράτα.

Στόχος της Χήτος ΑΕΒΕΕ μέσω της συμμετοχής της στην Anuga είναι να ενισχύει τις εξαγωγές της, οι οποίες ούτως ή άλλως «τρέχουν» με ετήσιο ρυθμό ανόδου της τάξης του 40%.  Συμμετέχοντας σε διεθνείς εκθέσεις, όπως η Anuga, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα προϊντα ΖΑΓΟΡΙ, τα οποία ούτως η άλλως παρασκευάζονται με στόχο τις διεθνείς αγορές.

Σημειώνεται ότι η Anuga είναι η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου, η οποία πραγματοποιείται σε ετήσια βάση στην Κολωνία της Γερμανίας. Την εν λόγω έκθεση επισκέφθηκαν φέτος 165.000 επιχειρηματίες και ενδιαφερόμενοι, ενώ συνολικά συμμετείχαν 7.400 εκθέτες από 107 χώρες παγκοσμίως.

By