Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Δημήτρης Κωνσταντόπουλος: Ποιο σχολείο…… άνοιξε;

Επιστρέφουμε 30 χρόνια πίσω και γυρίζουμε στο μοντέλο του δασκάλου πανεπιστήμονα που διδάσκει τα πάντα.

konstantopoulos

Ο υπεύθυνος του ΚΤΕ Παιδείας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, εξέδωσε σήμερα, ανακοίνωση σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, αφού επισημαίνει τις ελλείψεις σε όλους τους τομείς στα σχολεία, αλλά και τα επικοινωνιακά τρικ της κυβέρνησης, επισημαίνει ότι επιστρέφουμε 30 χρόνια πίσω και γυρίζουμε στο μοντέλο του δασκάλου πανεπιστήμονα που διδάσκει τα πάντα.

Η ανακοίνωση του Δημήτρη Κωνσταντόπουλου

Το σχολείο των περικοπών, που προκειμένου να χωρέσει στο μεταμοντέρνο μνημονιακό κοστούμι, παρουσιάζεται από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ως το σχολείο των ίσων ευκαιριών .

Το σχολείο, που για “αριστερούς σωτήρες” της εκπαίδευσης καταργεί τα ΕΑΕΠ , διαλύει τα Ολοήμερα, μειώνει τις εγγραφές στα νηπιαγωγεία και εξαφανίζει διδακτικές ώρες με φτηνά τρικ, μέσα από την αύξηση των διαλειμμάτων και του χρόνου σίτισης των μαθητών.

Αυτό το σχολείο κ. Υπουργέ άνοιξε κανονικά και όντως δεν έχει λειτουργήσει με αυτό τον τρόπο τα τελευταία 30 χρόνια !

Η επικοινωνιακή προσπάθεια της κυβέρνησης να παρουσιάσει το άνοιγμα των σχολείων σαν τη μεγάλη επιτυχία των τελευταίων 30 ετών, είναι μια εικονική πραγματικότητα. Σε περιοχές όπως η Αν. Αττική, η Κρήτη, η Θεσσαλία, λειτουργεί μόνο το πρωινό πρόγραμμα σε πολλά σχολεία .

Τα παραμύθια έχουν κοντά ποδάρια.

Αντί για 20.000 διορισμούς, 4.000 λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών.

Αντί για γενίκευση λειτουργίας του ολοήμερου, αυστηρά κριτήρια και προϋποθέσεις εγγραφής.

Αντί της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής αγωγής, 5.000 λιγότερες εγγραφές στα νηπιαγωγεία.

Αντί της ενίσχυσης της ειδικής αγωγής, έλλειψη ειδικοτήτων σε επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό.

Επιστρέφουμε στο μοντέλο του δασκάλου πανεπιστήμονα που διδάσκει τα πάντα, των ειδικοτήτων που μοιράζονται σε 5 και 6 σχολεία, στα ολοήμερα που λειτουργούν με ότι περισσεύει και στη μείωση ωρών και μαθημάτων , αρκεί να βγαίνουν οι αριθμοί !

Αυτοί που υποσχέθηκαν καλύτερες μέρες πουλώντας ελπίδα στους γονείς και στην εκπαιδευτική κοινότητα αποδεικνύονται ανεπαρκείς .

Όλα αυτά τα φτηνά επικοινωνιακά παιχνίδια, είναι βέβαιο πως έχουν πάρει την απάντηση τους από την ελληνική κοινωνία.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By