Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Δύσκολο τρίμηνο για τον Κορρέ στην ελληνική αγορά

Προτεραιότητα στις αγορές των ΗΠΑ, της Γερμανίας, της Βρετανίας και της Νορβηγίας δίνει ο Όμιλος Κορρές, όπως τονίστηκε στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων.

Αναφορικά με την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και μετά από την πολύ καλή πορεία που κατέγραψε το 2016, το πρώτο τρίμηνο ήταν αρκετά δύσκολο, λόγω της πτώσης της κατανάλωσης.

Η διοίκηση της Κορρές πάντως διαπιστώνει ανάκαμψη των πωλήσεων στο δίμηνο Απριλίου – Μαίου.

6 οι ενοποιημένες πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 54,6 εκατ. ευρώ το 2016, καταγράφοντας οριακή αύξηση + 0,1% σε σχέση με το 2015.

Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4%, αποτυπώνοντας την απήχηση των νέων πρωτοποριακών προϊόντων που παρουσίασε η Κορρές στις στρατηγικές κατηγορίες της, καθώς και την υψηλή απόδοση του πλάνου επικοινωνίας και προώθησής τους στο κανάλι του φαρμακείου.

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης +18% κατέγραψε ο όμιλος στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης – Γερμανία, Νορβηγία, Αγγλία. Στην Αμερική τα βασικά κανάλια διανομής, όπως το δίκτυο SEPHORA, τα SEPHORA in JCPenney και το ηλεκτρονικό κατάστημα korresusa.com, παρουσίασαν σημαντική αύξηση πωλήσεων. Στο τηλεοπτικό κανάλι HSN οι πωλήσεις κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα.

Αντίστοιχη ήταν η τάση και στον Καναδά λόγω της μετάβασης του μοντέλου διανομής σε ανεξάρτητο διανομέα.

Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε ζημιές 2,3 εκατ. ευρώ από ζημιές 1,4 εκατ. ευρώ το 2015, επηρεαζόμενα από τα έκτακτα έξοδα αναδιοργάνωσης.

By