Πέμπτη, 20 Ιουνίου, 2019

Επένδυση 1 δις δολάρια στην Swiggy: Και οι Ινδοί σταμάτησαν το μαγείρεμα!

Το ότι επενδύονται τέτοια ποσά σε Startups παράδοσης φαγητού, οι οποίες αναπτύσσονται ταχέως και ειδικά στην Ασία, δείχνει ότι γενικά μάλλον έχουμε σταματήσει να μαγειρεύουμε αν μη τι άλλο! Η Ινδική Swiggy ανακοίνωσε ότι έκλεισε γύρο 1 δις δολαρίων με την Naspers να ηγείται με 660 εκατομμύρια.

Η Swiggy ιδρύθηκε το 2014, δραστηριοποιείται σε 50 πόλεις της Ινδίας και έχει την έδρα της στην Bengaluru, με την αξία της να αγγίζει τα 3 δις δολάρια. Η Naspers δήλωσε ότι με την επένδυση αυτή συνεχίζει να βλέπει μεγάλες προοπτικές στις υπηρεσίες μέσω Internet στην Ινδία, με τους καταναλωτές εκεί να ξοδεύουν όλο και περισσότερα χρήματα online και μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια τεράστια αγορά.

Άλλες επενδύσεις της Naspers στην Ινδία περιλαμβάνουν τις μικρές αγγελίες Online OLX, το τουριστικό πρακτορείο online MakeMyTrip αλλά και την εταιρεία πληρωμών PayU.

Ο ανταγωνισμός στην Ινδία στο χώρο της παράδοσης φαγητού είναι έντονος με τους ανταγωνιστές της Swiggy να είναι η Uber, η Foodpanda (η οποία ανήκει πλέον στην ινδική Ola) και η Zomato της Ant Financial.

Στον ίδιο γύρο συμμετείχαν επίσης η Tencent, η Hillhouse Capital και η Wellington Management Company.

By