Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Γιατί τα McDonald’s στρέφονται στο φρέσκο μοσχαρίσιο κρέας

Τι οδήγησε την McDonald’s στη συγκεκριμένη απόφαση;

Τα McDonald’s λένε ότι μέχρι τις αρχές Μαΐου θα έχουν εγκαταλείψει το κατεψυγμένο μοσχαρίσιο κρέας και θα έχουν στραφεί στο φρέσκο σε σχεδόν 14.000 καταστήματα στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία ήδη ξεκίνησε δοκιμαστικά να «τρέχει» τη συγκεκριμένη τακτική σε 3.500 καταστήματα την προηγούμενη εβδομάδα.

Η αλλαγή αυτή είναι η τελευταία μιας σειράς κινήσεων της αλυσίδας ταχείας εστίασης (που περιλαμβάνουν φτηνότερα μενού και την εξάλειψη των αντιβιοτικών από τα κοτόπουλα) για να προσελκύσει πελάτες καθώς ο ανταγωνισμός στον κλάδο της εστίασης εντείνεται.

Τι οδήγησε όμως τα McDonald’s στη συγκεκριμένη απόφαση;

Σίγουρα δεν πρόκειται για μια στρατηγική περικοπής του κόστους. Οι προμηθευτές ξόδεψαν σχεδόν 60 εκατομμύρια δολάρια για να προσαρμοστούν για την εν λόγω μετάβαση, ενώ ακόμα και οι κουζίνες στα καταστήματα έπρεπε να αλλαχτούν για τη δημιουργία ξεχωριστών συρταριών για τα μπιφτέκια.

Ένας λόγος είναι σίγουρα τα μεταβαλλόμενα γούστα των καταναλωτών. Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν συνολικά τα φρέσκα προϊόντα, στα πλαίσια του κινήματος ‘buy local’. Πεποίθηση των περισσότερων θαμώνων σε εστιατόρια είναι ότι τα τρόφιμα, εάν καταψυχθούν, δεν έχουν τόσο καλή γεύση. Ανεξάρτητα από το εάν ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι, επηρεάζει το τι επιλέγουν να φάνε οι άνθρωποι.

Επίσης, και η ταχύτητα παίζει ρόλο στην επιλογή των McDonald’s. Το φρέσκο μπιφτέκι ψήνεται ταχύτερα από το κατεψυγμένο, κι αυτό σημαίνει ότι μπορούν να εξυπηρετούνται ταχύτερα περισσότεροι πελάτες. Απ’ την άλλη, πολλά φρέσκα μπέργκερ δεν μπορούν να ετοιμαστούν παρά μόνο εάν υπάρξει παραγγελία από τον πελάτη, ενώ τα McDonald’s παραδοσιακά έψηνε σειρές μπιφτεκιών από πριν.

Τέλος, και ο ανταγωνισμός φαίνεται πως επέδρασε στην αλλαγή στάσης της γνωστής αλυσίδας. Οι αλυσίδες Wendy’s, Whataburger και In-N-Out είναι τρεις ανταγωνιστές που χρησιμοποιούν ήδη φρέσκο μοσχαρίσιο κρέας στα μπιφτέκια τους. Και βέβαια, το γεγονός αυτό εξηγεί και το γιατί τα McDonald’s έχουν δει τον αριθμό των παραγγελιών τους στα καταστήματα στις ΗΠΑ να έχει μειωθεί κατά 500 εκατομμύρια από το 2012 μέχρι σήμερα.

By