Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Η απίθανη διαφήμιση γραφείου τελετών που προκάλεσε αντιδράσεις!

Διαβάστε τι σκέφτηκε μία διαφημιστική εταιρία χρησιμοποιώντας ως … «πρωταγωνιστή» ένα γραφείο τελετών

text and drive

Στους δρόμους του Τορόντο την προηγούμενη εβδομάδα έκανε την εμφάνισή της μία πρωτότυπη διαφήμιση. Η επιγραφή παρότρυνε τους οδηγούς, να γράφουν στα κινητά τους καθώς οδηγούν, στο πλαίσιο της μακάβριας διαφημιστικής καμπάνιας του γραφείου κηδειών Wathan Funeral Home.

Οι εξοργισμένοι πολίτες που δοκίμασαν να επισκεφτούν το site του γραφείου τελετών για να διαμαρτυρηθούν, αντί για πακέτα προσφορών, έπεφταν πάνω στο παρακάτω μήνυμα:

«Μπήκατε εδώ επειδή διαβάσατε την πινακίδα «Text and drive» και πιθανότατα θέλετε να μας πείτε πόσο φρικτοί άνθρωποι είμαστε που ξεκινήσαμε μία τέτοια καμπάνια. Και θα είχατε δίκιο: θα ήταν απαράδεκτο για ένα γραφείο κηδειών να λειτουργεί κατ’ αυτόν τον τρόπο αλλά εμείς δεν είμαστε γραφείο κηδειών.

Απλώς προσπαθούμε να πείσουμε τους Καναδούς να σταματήσουν να ασχολούνται με τα τηλέφωνά τους την ώρα οδηγούν. Αν και στην πλειοψηφία τους δεν θα διανοούνταν να οδηγήσουν πιωμένοι, περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς του Οντάριο παραδέχονται ότι διαβάζουν και στέλνουν μηνύματα ενώ βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Και αυτό θα έπρεπε να σας εξοργίζει πιο πολύ από την διαφημιστική μας πινακίδα».

Όχι, το γραφείο τελετών Wathan δεν είναι πραγματικό και η «διαφήμιση» πρόκειται για καμπάνια ευαισθητοποίησης της διαφημιστικής εταιρίας John St., του Μόντρεαλ, σε συνεργασία με την Cieslok Media.

By