Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Η Netflix κατακτά τις διεθνείς αγορές

Η Netflix αλλάζει το τηλεοπτικό τοπίο και εκτός των ΗΠΑ, όπου έτσι και αλλιώς έχει διαταράξει πλήρως την αγορά.

Η εταιρεία video streaming κατέγραψε ρεκόρ το δεύτερο τρίμηνο του 2017, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε την Δευτέρα, οι διεθνείς χρήστες της ξεπέρασαν για πρώτη φορά του συνδρομητές εντός των ΗΠΑ.

Φαίνεται ότι το μείγμα τηλεοπτικών σόου και ταινιών που προσφέρει η Netflix έχει αρχίσει να «πιάνει» σε αρκετές από τις μεγαλύτερες χώρες του κόσμου όπως η Βραζιλία και οι ΗΠΑ. Η Netflix θα μπει στο 20% των νοικοκυριών σε πέντε από τις μεγαλύτερες αγορές εκτός των ΗΠΑ μέχρι το τέλος του χρόνου, εκτιμά η εταιρεία αναλύσεων Instinet.

Η μεγαλύτερη εταιρεία συνδρομητικών υπηρεσιών του κόσμου αύξησε κατά 5,2 εκατομμύρια τους συνδρομητές της το δεύτερο τρίμηνο του 2017, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγω για 3,2 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα 4,14 εκατομμύρια των νέων χρηστών της υπηρεσίας της προέρχονται από χώρες εκτός των ΗΠΑ, αυξάνοντας το σύνολο των εν λόγω συνδρομητών στα 52 εκατομμύρια.

Η Netflix δαπάνησε περισσότερα από 6 δισ. δολάρια για δικά της προγράμματα το 2017. Τα περισσότερα από αυτά προέρχονται από μεγάλα στούντιο του Χόλυγουντ αλλά πλέον η εταιρεία θέτει σε κυκλοφορία μια σειρά νέων τηλεοπτικών σόου, μεταξύ αυτών και κάποιες σειρές που έχουν γυριστεί σε Ισπανία και Μεξικό.

Οι μετοχές της Netflix σημείωσαν άνοδο έχω και 9,3% στα 176,75 δολάρια, δείχνοντας πως οι επενδυτές συνεχίζουν να επικεντρώνονται στον αριθμό των συνδρομητών, οι οποίοι έφθασαν τα σχεδόν 104 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο. Η μετοχή της Netflix έχει σημειώσει άνοδο 31% φέτος.

Στο δεύτερο τρίμηνο η εταιρεία που εδρεύει στην Καλιφόρνια απέκτησε 1,07 εκατομμύρια νέους συνδρομητές από τις ΗΠΑ, ξεπερνώντας με ευκολία την μέση εκτίμηση των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg για 633.000 νέους συνδρομητές. Τα έσοδα της εταιρείας αναμένεται να φθάσουν τα 2,97 δισ. δολάρια. Η τάση ανάπτυξης της βάσης των συνδρομητών της εταιρείας αναμένεται να συνεχιστεί και αυτό το τρίμηνο. Η Netflix σκοπεύει να αυξήσει κατά 4,4 εκατομμύρια τους χρήστες της.

Αν και οι συνδρομητές της στις ΗΠΑ συνεχίζουν να αυξάνονται, η εταιρεία έχει ως στόχο να επεκταθεί και στο εξωτερικό και ειδικά στην Λατινική Αμερική και στην Ευρώπη. Η Netflix πρόσφατα άνοιξε ένα νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο Άμστερνταμ που θα απασχολεί 400 άτομα.

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των χρηστών είναι το περιεχόμενο που παράγει η ίδια η Netflix. Το τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου η Netflix κυκλοφόρησε περισσότερα από 50 νέα προγράμματα, μεταξύ των οποίων 14 σειρές, 13 ειδικές προβολές stand-up comedy, εννέα δικές της ταινίες, επτά σειρές για παιδιά, έξι ταινίες-ντοκιμαντέρ και δύο σειρές ντοκιμαντέρ. Η εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία τηλεθέασης για τις σειρές της αλλά το «House of Cards» και το «Orange is the New Black», έχουν χαρακτηριστεί ως επιτυχίες.

Κάποιες από τις σειρές της έχουν αποτύχει, αλλά στο σύνολο τους το περιεχόμενο της Netflix έχει κερδίσει κοινό και κριτικούς. Η εταιρεία είχε 91 υποψηφιότητες για τα βραβεία Emmy, γεγονός που την κατέταξε δεύτερη μετά το HBO.

By