Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2019

Η Vespa των 10.000 ευρώ

Ξεκίνησε η παραγωγή της πρώτης ηλεκτρικής Vespa στην ιστορία του διάσημου ιταλικού scooter, σύμφωνα με την Piaggio. Η Elettrica θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, μία πλήρως ηλεκτρική και μία υβριδική.

Η Elettrica κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Piaggio, στα κεντρικά της εταιρίας στην Pontedera της Ιταλίας, εκεί όπου κατασκευάστηκε και η πρώτη Vespa το 1946, πρν από 72 χρόνια και θα είναι διαθέσιμη σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: μία πλήρως ηλεκτρική και μία υβριδική.

vespa-elettrica-640

Οι πρώτες Elettrica θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία τον ερχόμενο Οκτώβρη με το κοινό να έχει την δυνατότητα να την παραγγείλει μόνο διαδικτυακά μέσω της ιστοσελίδας που έχει δημιουργήσει η Piaggio για αυτό τον σκοπό. Η τιμή της αναμένεται αρκετά τσουχτερή καθώς σύμφωνα με τους Ιταλούς θα είναι ανάλογη με εκείνη των κορυφαίων Vespa που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην παραγωγή και δεν αποκλείεται να φτάσει ακόμη και τα 10.000 ευρώ, όσο δηλαδή κοστίζει και η 946.

Η Vespa Elettrica είναι ένα ιδιαίτερα προηγμένο scooter με την Piaggio να έχει μεγάλα σχέδια για αυτό. Η ιταλική εταιρία εξελίσσει ήδη υποσυστήματα με λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία θα συνδράμουν στην ασφάλεια και πληροφόρηση του αναβάτη χάρη στον διαδραστικό τους χαρακτήρα. Το διάσημο ιταλικό scooter είναι ήδη προετοιμασμένο για να δεχτεί συστήματα, όπως το σύστημα αναγνώρισης ανθρώπων σε κοντινή απόσταση, αλλά και σύστημα αναγνώρισης του ιδιοκτήτη της, χωρίς την ύπαρξη κάποιου είδους κλειδιού.

vespa-elettrica-640-2

Η πλήρως ηλεκτρική… Elettrica θα κινείται από ένα μοτέρ με απόδοση που αντιστοιχεί σε κινητήρα εσωτερικής καύσης 50 κ.εκ. με την ισχύ να ανέρχεται λίγο κάτω από τους 4 ίππους (όσο επιτρέπει δηλαδή η νομοθεσία). Η ροπή ωστόσο θα ξεπερνά τα 20 κιλά, ενώ η Piaggio εγγυάται ελάχιστη αυτονομία 100 χλμ. με τον χρόνο για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας να ανέρχεται στις τέσσερις ώρες.

Η υβριδική Elettrica Χ, χρησιμοποιεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας, που μπαίνει σε λειτουργία όταν η στάθμη της πέσει κάτω από ένα επίπεδο. Η μπαταρία είναι στην συγκεκριμένη περίπτωση μικρότερη, ωστόσο χάρη στην γεννήτρια η αυτονομία διπλασιάζεται και ανέρχεται στα έως και 200 χλμ.

Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τις Ευρωπαϊκές αγορές με τις Η.Π.Α. να ακολουθούν και τις Ασιατικές αγορές να έπονται

By