Μετά τους ελέγχους στη Μύκονο, οι «Ράμπο» της ΑΑΔΕ έκαναν έφοδο και στην εμβληματική μπουτίκ της Βουκουρεστίου – Κατασχέθηκαν άλλα δύο POS με αποδέκτες λογαριασμούς στην Ελβετία, ενώ τα λογισμικά των τεσσάρων φορολογικών μηχανισμών έδιναν μόνο ονόματα και αντικείμενα αλλά όχι λογαριασμούς
Εκείνο το Σάββατο στις 16 Ιουνίου του 2012, το «Nammos» έμοιαζε να έχει μεταμορφωθεί σε μια υπαίθρια μπουτίκ Louis Vuitton. Οι ξαπλώστρες του είχαν ντυθεί με υφάσματα και πετσέτες του εμβληματικού γαλλικού οίκου, ο οποίος είχε την τιμητική του.
Η ΑΑΔΕ όμως δεν έμεινε μόνο στη Μύκονο σε ό,τι αφορά το διάσημο brand. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, κλιμάκιο ελεγκτών πραγματοποίησε αιφνιδιαστικό έλεγχο την Τετάρτη που πέρασε στην μπουτίκ της Louis Vuitton επί της οδού Βουκουρεστίου.
Εκεί εντόπισαν POS συνδεμένο με λογαριασμό σε ελληνική τράπεζα, ενώ όταν ζήτησαν να ελέγξουν τα στοιχεία τεσσάρων φορολογικών μηχανισμών, όλα εμφάνισαν στοιχεία πελατών και αντικειμένων, όχι όμως ποσά. Οι ελεγκτές δεν πείστηκαν όταν οι υπάλληλοι αρνήθηκαν αρχικά την ύπαρξη POS συνδεμένων με ελβετικούς λογαριασμούς και συνέχισαν τον έλεγχο ακόμη και όταν το κατάστημα έκλεισε.
Τελικά εντοπίστηκαν δύο POS με αποδέκτες ελβετικούς λογαριασμούς τα οποία κατασχέθηκαν για περαιτέρω έλεγχο, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, οι ελεγκτές θα ξεσκονίσουν τα λογιστικά βιβλία της εταιρείας σε βάθος, αφού κάλεσαν τους υπεύθυνους να προσκομίσουν τα πάντα στην ΑΑΔΕ. Το νέο περιστατικό τσαλακώνει για άλλη μία φορά το προφίλ της Louis Vuitton στην Ελλάδα, εφτά χρόνια μετά την περίφημη ιστορία με τις «μαϊμού» τσάντες και παπούτσια που είχαν διατεθεί σε πελάτες από την μπουτίκ της Κηφισιάς, η οποία έκλεισε τον Οκτώβριο του 2013. Μια ιστορία που παραπέμπει σε αστικό μύθο. Η Louis Vuitton της Ελλάδας δεν έβγαλε επίσημη ανακοίνωση για τα συμβάντα της Μυκόνου και της Αθήνας, ενώ άνθρωποι της εταιρείας λένε ότι θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, παρουσιάζοντας όλα τα δικαιολογητικά και έγγραφα αύριο στην ΑΑΔΕ.
Σάλος με τις «μαϊμούδες» της Κηφισιάς
Ο αγώνας εναντίον των απομιμήσεων είναι μακροπρόθεσμη δέσμευση της στρατηγικής του οίκου Louis Vuitton παγκοσμίως. Η εταιρεία πιστεύει ότι είναι απαραίτητο να προασπίσει την ιστορική τεχνογνωσία του Οίκου καθώς και το έργο του ανθρωπίνου δυναμικού της, διώκοντας τα παράνομα δίκτυα που παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, την περιβαλλοντολογική συνείδηση και την παγκόσμια οικονομία. Η πώληση πλαστών προϊόντων αποτελεί σοβαρό αδίκημα του οποίου τα οικονομικά οφέλη χρηματοδοτούν εγκληματικές οργανώσεις σε βάρος των καταναλωτών, εταιρειών και δημοσίων φορέων. Κατά συνέπεια απαιτείται υπεύθυνη στάση από όλους τους παράγοντες της οικονομίας. Η εταιρεία Louis Vuitton είναι πιο αποφασισμένη από ποτέ να προστατεύσει και να προασπίσει την αξία του Οίκου και το συμφέρον των πελατών του. Η εταιρεία Louis Vuitton εγγυάται την αυθεντικότητα των προϊόντων της μέσω του αποκλειστικού δικτύου διανομής της. Τα προϊόντα Louis Vuitton πωλούνται μόνο στα καταστήματα Louis Vuitton και μέσω της ιστοσελίδας louisvuitton.com. Ο από κοινού αγώνας εναντίον των απομιμήσεων αποτελεί τον αποτελεσματικότερο τρόπο επίλυσης του προβλήματος. Η εταιρεία Louis Vuitton επιδεικνύει μηδενική ανοχή στο καθεστώς απομιμήσεων».
Η «σιδηρά κυρία» που άραξε στην Ψαρού
Πριν από λίγες εβδομάδες, όμως, βίωσε και αυτή τη μετάλλαξη της Μυκόνου, όταν άγνωστοι μπήκαν στην κατοικία της την ώρα που έλειπε και έκλεψαν πολλές πανάκριβες τσάντες Louis Vuitton από την προσωπική της συλλογή. Τον χειμώνα ζει στα βόρεια προάστια όπου κινείται ινκόγκνιτο, ενώ το καλοκαίρι ζει στη βίλα της στη Μύκονο, όπου πλέον δουλεύει κιόλας. Η κυρία Ζουμπέρ δεν είναι το μόνο μέλος της οικογένειας που έχει σχέσεις με τη Louis Vuitton. Η κόρη της εργάζεται σε πολύ υψηλή θέση στη μητρική εταιρεία στο Παρίσι.
Πτώση πωλήσεων και το λουκέτο του 2013
Το λουκέτο στην μπουτίκ της Κηφισιάς το 2013 αποτέλεσε ένα διπλό ράπισμα. Τόσο για την εταιρεία ειδών πολυτελείας όσο και για την πόλη της Κηφισιάς. Σε ό,τι αφορά τον διάσημο γαλλικό οίκο οι αριθμοί είναι αμείλικτοι για τα οικονομικά στοιχεία της Louis Vuitton τα προηγούμενα χρόνια.
Η εταιρεία από το 2010 μέχρι το 2012 απώλεσε περίπου το 1/3 των πωλήσεων της φτάνοντας μόλις στα 15 εκατ. ευρώ από 24,3 εκατ. ευρώ το 2010, με τη μεγαλύτερη κάμψη να συντελείται το 2011, όταν οι πωλήσεις έφτασαν στα 15,9 εκατ. ευρώ. Περίπου 9 εκατ. ευρώ δηλαδή χάθηκαν μέσα σε έναν χρόνο σε ένα απίστευτο ντόμινο καταστροφής, αφού οι Ελληνες δεν μπορούσαν να αντέξουν το οικονομικό κραχ. Το χειρότερο όλων είναι ότι η τότε γενική διευθύντρια κυρία Ζουμπέρ έβλεπε ότι η καταστροφική αυτή τάση θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια με τη θυγατρική να καταγράφει ζημίες, άρα το κλείσιμο ενός κομβικού σημείου πώλησης ήταν επιβεβλημένο. Ωστόσο, το πιο άσχημο ήταν οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις που έφτασαν το 2011 τα 5,8 εκατ. ευρώ σε μια σχέση 1 προς 3 με τους τζίρους. Ολα αυτά ενώ το 2011 η πολυεθνική παρουσίασε κέρδη μόλις 164.000 ευρώ από 2,9 εκατ. ευρώ (2010) και το 2012 ήταν ακόμα χειρότερο με ζημίες 1,11 εκατ. ευρώ. Εκτοτε τα λαμπερά χριστουγεννιάτικα πάρτυ στην μπουτίκ της Βουκουρεστίου, όπου έδιναν το «παρών» καλές πελάτισσες του οίκου συνεχίστηκαν, χωρίς όμως προβολή στα media, ενώ φέτος η μπουτίκ στο «Nammos» γνώρισε μεγάλες δόξες την ημέρα των εγκαινίων. Και ύστερα ήρθαν οι «Ράμπο» της ΑΑΔΕ και ανακάλυψαν τα POS που έστελναν τις εισπράξεις στην Ελβετία μετά από ένα πάρτυ ελέγχων που μόλις άρχισε για τον διάσημο οίκο και κανείς δεν ξέρει πώς θα τελειώσει.