Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Louis Vuitton και Dior ψηφίζουν οι κινέζοι

Περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων του ομίλου LVMΗ αναμένεται να φέρει η αγάπη των κινέζων καταναλωτών για την πολυτέλεια, με τις τσάντες Louis Vuitton και τα αρώματα Dior να συναγωνίζονται για την πρωτιά στα έσοδα.

Αναλυτικότερα οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 11% σε οργανική βάση, σύμφωνα με τον οίκο πολυτελείας όπως Fendi και TAG Heuer με έδρα το Παρίσι. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν αύξηση 8,9% και η μετοχή κινήθηκε ανοδικά κατά 3,7% μετά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

«Επωφεληθήκαμε από μια εξαιρετικά δυναμική της κινεζικής αγοράς, η οποία συνέχισε την ανοδική της πορεία και στις αρχές του νέου έτους» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μπερναρ Αρνό.

Η απόδοση κάθε τμήματος έφτασε ή και ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για την αντίστοιχη περίοδο, με την εταιρεία να καταγράφει μεγάλα κέρδη από τα είδη καλλυντικών και μακιγιάζ στην Ασία καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.

Οι πωλήσεις του γαλλικού οίκου πολυτελείας LVMH και Kering, ιδιοκτήτη της Gucci, ξεπέρασαν αυτές των μικρότερων ανταγωνιστών, αφότου επένδυσαν στην ανανέωση των προϊόντων τους και ενίσχυσαν τις διαδικτυακές τους πωλήσεις. Κίνητήρια δύναμη της ανόδου υπήρξε η Κίνα, μετά από μια περίοδο στασιμότητας της συγκεκριμένης αγοράς που προηγήθηκε.

Αναλυτικότερα τα ετήσια κέρδη της LVMH αυξήθηκαν κατά 18% φτάνοντας τα 8,3 δισ. ευρώ. Μάλιστα η εταιρεία δήλωσε ότι είναι σίγουρη ότι η άνοδος θα συνεχιστεί παρά τις δυσμενείς νομισματικές διακυμάνσεις και την γεωπολιτική αβεβαιότητα διαφόρων περιοχών.

«Μετά την έντονη υπεραπόδοση της τιμής της μετοχής το 2016, το 2018 θα έχει λιγότερη δυναμική», ανέφερε ο αναλυτής της Raymond James, Χερμίν ντε Μπέτζμαν, συμπληρώνοντας πως «είναι μάλλον δύσκολο να επαναληφθούν τα διψήφια ποσοστά σε όλα τα τμήματα της εταιρείας καθώς και να ανέβουν περαιτέρω τα περιθώρια κέρδους».

Ώθηση ωστόσο αναμένεται να δώσει και η άφιξη του Χέιντι Σλίμαν, ο οποίος, όπως ανακοινώθηκε από την LVMH, θα αναλάβει το τμήμα της Celine, αναβαθμίζοντας την εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων με νέα αντρικά προϊόντα, αρώματα αλλά και αξεσουάρ υψηλής ραπτικής. «Η εν λόγω άφιξη ενδυναμώνει τις ελπίδες αν σκεφτεί κανείς την πορεία της Saint Laurent και του Dior στις αρχές της δεκαετίας του 2000».

Σύμφωνα με τον Αρνό ο στόχος για την Celine είναι να φτάσει πωλήσεις ύψους 2 δισ. ή και 3 δισ. ευρώ μέσα σε περίπου πέντε χρόνια από σήμερα που κινείται στο 1 δισ. ευρώ που καταγράφει σήμερα. Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Απρίλιο, η LVMH συμφώνησε να πληρώσει περίπου 6,5 δισ. ευρώ για να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της Christian Dior.

By