Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Με τα «μούτρα» στα κοτόπουλα πέφτει η McDonald’s

Στα κοτόπουλα «ποντάρει» η McDonald’s για να διατηρήσουν τους ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης, με αναβάθμιση της ποιότητας των πουλερικών που σερβίρουν στα εστιατόριά τους ανά τον κόσμο

Στόχος της πρωτοβουλίας «Better Chicken» είναι να πλασάρει τα McDonald’s ως αλυσίδα που σερβίρει ποιοτικά κοτόπουλα, εκτός από μπέργκερ –με τα οποία έχει ταυτιστεί σε όλον τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος έχει δεσμευτεί να μην χρησιμοποιεί κοτόπουλα με αντιβιωτικά και «έκοψε» τα συντηρητικά από τις διάσημες κοτομπουκιές  McNuggets.

«Η McDonald’s διανύει αναμφίβολα μια μεταβατική φάση», σημειώνει ο Τζέισον Μόσερ, αναλυτής της Motley Fool, εξηγώντας ότι η στροφή στο κοτόπουλο εντάσσεται στο πλαίσιο αυτό.

Η αλλαγή στρατηγικής της αλυσίδας δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού η κατανάλωση κοτόπουλου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Το 2017, οι Αμερικανοί  έφαγαν 41 κιλά κοτόπουλο, κατά μέσο όρο, έναντι 26 κιλών μοσχάρι. Η Tyson Foods και άλλοι κολοσσοί εκτροφής κοτόπουλων προχωρούν σε σημαντικές επενδύσεις σε νέες μονάδες επεξεργασίας κοτόπουλου, εκτιμώντας ότι η κατά κεφαλήν κατανάλωση θα αυξηθεί κι άλλο στις ΗΠΑ.

Μειώνεται η κατανάλωση κόκκινου κρέατος

Η «κοτομανία» που παρατηρείται μεταξύ των καταναλωτών εντάσσεται και στο πλαίσιο της πιο υγιεινής διατροφής που προωθείται  με μείωση της πρόσληψης κόκκινου κρέατος. Η τάση αυτή πλήττει τα μπέργκερ και είναι ένας από τους λόγους που τα McDonald’s επενδύουν πλέον σε ένα μενού με περισσότερο κοτόπουλο.

By