Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου, 2018

METRO: Μπαίνει στα «χωράφια» του ΙΚΕΑ (και όχι μόνο)

Μερίδιο από την αγορά των ειδών οικιακής χρήσης φιλοδοξεί να πάρει ο όμιλος Metro – My Market της οικογένειας Παντελιάδη.

Ο όμιλος METRO της οικογένειας Παντελιάδη δεν φημίζεται για τις εντυπωσιακές κινήσεις τους στην αγορά. Μοναδική εξαίρεση η εξαγορά του δικτύου των καταστημάτων της Βερόπουλος πριν από δύο περίπου χρόνια και την μετατροπή τους σε My Market. Κίνηση η οποία βοήθησε τον όμιλο να σταθεροποιηθεί στην πρώτη πεντάδα του ελληνικού λιανεμπορίου.

Χθες σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα της METRO στην Λεωφόρο Πέτρου Ράλλη στην Αθήνα, η εταιρεία παρουσίασε μία νέα δραστηριότητα η οποία θα αναπτύσσεται στα καταστήματα της από την Milestone. Η τελευταία η οποία αποτελεί εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο της METRO, δημιούργησε έναν ξεχωριστό και εξειδικευμένο χώρο στον 1ο όροφο του καταστήματος στην Πέτρου Ράλλη, ο οποίος αποτελεί τον πρώτο ειδικά διαμορφωμένο χώρο για είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca.

Στόχος της METRO ΑΕΒΕ είναι να λειτουργήσει πιλοτικά μέσα στο Φεβρουάριο του 2018, διαδρόμους με τα είδη της Milestone σε καταστήματα όχι μόνο χονδρικής, αλλά και λιανικής πώλησης. Ο αρχικός προγραμματισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία διαδρόμων σε τρία καταστήματα METRO Cash & Carry (στον Άλιμο, στην Ελευσίνα και στα Γλυκά Νερά) και σε τέσσερα My market (στο Ολυμπιακό Χωριό, στην Κηφισιά, στο Χαλάνδρι και στη Βάρη). Στόχος της εταιρείας είναι οι διάδρομοι με τα είδη σπιτιού και Ho.Re.Ca. να επεκταθούν σε όλο το δίκτυο των 223 My market και 49 METRO Cash & Carry αντίστοιχα, μέσα στο 2018.

H προϊοντική γκάμα – πέρα από τα προϊόντα που απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και της μαζικής εστίασης – αγγίζει σε ένα βαθμό αυτή των ΙΚΕΑ, των Praktiker αλλά και των παραδοσιακών υαλοπωλίων καθώς υπάρχει μεγάλη συλλογή από εξοπλισμό κουζίνας και είδη σπιτιού. Στόχος της διοίκησης του ομίλου METRO είναι προσθέσει από αυτή την δραστηριότητα επιπλέον πωλήσεις της τάξης των 20 εκατ. ευρώ ετησίως από το 2020.

By