Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου, 2019

Μια χρονιά γεμάτη ρεκόρ το 2018 για τον όμιλο LVMH

Μάλιστα, κανένα από τα brands του ομίλου δεν επηρεάστηκε από τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ.

Εξαιρετικό και γεμάτο ρεκόρ όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη ήταν το 2018 για τον όμιλο LVMH, στον οποίο ανήκουν οι Louis Vuitton, Moët & Chandon, Bulgari και περίπου 70 ακόμη luxury brands. Κανένα από τα brands δεν επηρεάστηκε από τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ. Μάλιστα, η Cartier είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται στην αγορά της Κίνας, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Όπως έγινε γνωστό, ο τζίρος του ομίλου για το 2018 ανήλθε σε 6,35 δισ. ευρώ, πετυχαίνοντας αύξηση 18%, σε σχέση με τα έσοδα 5,36 δισ. ευρώ το 2017. Η μεγαλύτερη ανάπτυξη έγινε στον κλάδο μόδας και δερμάτινων ειδών του ομίλου, ο οποίος αυξήθηκε κατά 21% την περσινή χρονιά και στην οποία αντιστοιχούν τα 5,94 δισ. ευρώ των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Αντίθετα, ο κλάδος με τη μικρότερη ανάπτυξη ήταν αυτός του κρασιού και των ποτών, που αυξήθηκε μόλις 5%.

Η εταιρεία προετοιμάζεται, ακόμα, για ζητήματα που ίσως επηρεάσουν τις επιχειρήσεις της σε άλλες χώρες. Συγκεκριμένα, η LVMH δηλώνει ότι έχει αποθηκεύσει σαμπάνια και κονιάκ διάρκειας τεσσάρων μηνών στο Ην. Βασίλειο, σε περίπτωση που υπάρξουν προβλήματα σχετικά με το Brexit.

By