Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

«Μηλοκλέφτης»: Το νέο προϊόν της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Στην αναπτυσσόμενη και πολλά υποσχόμενη αγορά του μηλίτη , που ανήκει στην κατηγόρια των «ελαφρών» αλκοολούχων μπαίνει δυναμικά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία η οποία προχώρησε παρουσίαση του πρώτου σήματος  της στην κατηγορία, του «Μηλοκλέφτη».

Υλοποιώντας ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο ανάπτυξής η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ευελπιστεί , το νέο προϊόν της να μπει στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών.  Στην διάρκεια της παρουσίασης του νέου προϊόντος η Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Έλλη Παναγιωτοπούλου ανέφερε ότι η εταιρεία, παρακολουθώντας στενά τα νέα, πρότυπα κατανάλωσης  δεν θα μπορούσε από το να παρουσιάσει και να σερβίρει στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό  το συγκεκριμένο προϊόν  αλλά και να συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιό της με νέα προϊόντα. Από την πλευρά του ο Λοράν Ντεμουλί, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Αθηναϊκής Ζυθοποιία ανέφερε ότι η εταιρεία επενδύει στην καινοτομία, σε νέα προϊόντα και σε νέες κατηγορίες.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι οι καταναλωτές αναζητούν νέες γεύσεις, πέρα από την «κλασική» μπίρα γεγονός που οδηγεί στην αύξηση της ζήτησης συγκεκριμένων κατηγοριών προϊόντων.

Ειδικότερα το νέο προϊόν της Αθηναϊκή Ζυθοποιίας ο «Μηλοκλέφτης» είναι ένα  προϊόν με 4,5% περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Σε αντίθεση με την μπύρα όπου χρησιμοποιείται κριθάρι και σιτάρι ο μηλίτης είναι ένα αλκοολούχο ποτό, προϊόν ζύμωσης και αυτό όπου το βασικό συστατικό είναι το μήλο. Σήμερα το προϊόν παράγεται στην Σλοβενία και εισάγεται και διανέμεται στην ελληνική αγορά ωστόσο στόχος της εταιρείας είναι  όταν αυτό καταστεί εφικτό να ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής του συγκεκριμένου προϊόντος  και στην Ελλάδα . Σήμερα η ελληνική νομοθεσία βάσει ενός βασιλικού διατάγματος του 1922 απαγορεύει τη χρήση φρούτων στην παραγωγή παρεμφερών προς την μπύρα προϊόντων.

Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες  η κυβέρνηση επεξεργάζεται σύντομα να προχωρήσει στην απελευθέρωση της χρήσης φρούτων στην παραγωγή παρεμφερών προς την μπυρών προϊόντων. Μάλιστα εφόσον ανοίξει ο δρόμος για την παραγωγή μηλίτη και στην Ελλάδα οι άνθρωποι της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δεν αποκλείουν ακόμα και το ενδεχόμενο και σε αυτόν το τομέα να αναπτύξουν την συμβολαιακή γεωργία που με επιτυχία έχουν αναπτύξει για την παραγωγή.

By