Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Porsche Cayman GT4 | 385 ps

H Porsche παρουσίασε την Cayman GT4, με το αυτοκίνητο να αποτελεί την πρώτη GT έκδοση που βασίζεται στην Cayman.

Στιγμιότυπο 2015-02-04, 3.26.39 μ.μ.

Η γρηγορότερη έκδοση του μοντέλου φέρει αρκετά στοιχεία από την 911 GT3, με την γερμανική εταιρία να ανακοινώνει ότι γυρνά το Nürburgring σε 7 λεπτά και 40 δευτ., χρόνο όμοιο με αυτόν της 911 GT3 του 2011.

Η Cayman GT4 καταδεικνύει σαφώς την αφοσίωση και το πάθος της Porsche για την παραγωγή ενός κορυφαίου δίθυρου sport αυτοκίνητου, το οποίο έχει αναπτυχθεί στο motorsport τμήμα της στο Weissach της Γερμανίας. Ο κινητήρας, το πλαίσιο, τα φρένα και η αεροδυναμική σχεδίαση της Cayman GT4 έχουν ρυθμιστεί για τη μέγιστη δυναμική οδήγηση, διατηρώντας ταυτόχρονα την ευελιξία και καθημερινή χρηστικότητα, που είναι χαρακτηριστικά του διθέσιου coupe της εταιρίας.

Στιλιστικά, το αυτοκίνητο διαθέτει νέους προφυλακτήρες που αυξάνουν τη κάθετη δύναμη, αλλά και ψύχουν τα μηχανικά μέρη. Ο εμπρός διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ ο πίσω εκτός από την κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση ενσωματώνει και ένα διαχύτη. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια μεγάλη σταθερή αεροτομή, ενώ στο προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν κεραμικά φρένα, bucket καθίσματα από CFRP, ειδικό Sport Chrono Package με τη μοναδική εφαρμογή Track Precision και τέλος το πακέτο Club Sport.

Στιγμιότυπο 2015-02-04, 3.26.49 μ.μ. Στιγμιότυπο 2015-02-04, 3.27.30 μ.μ.

Το εσωτερικό της Porsche Cayman GT4 είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε ο οδηγός και ο συνοδηγός να βιώνουν αφιλτράριστη οδηγική απόλαυση. Κάθονται σε σπορ καθίσματα, επενδεδυμένα με ένα συνδυασμό από δέρμα και alcantara, τα οποία διαθέτουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Το τιμόνι της GT4 είναι νέο και εγγυάται τον ιδανικό έλεγχο και άμεση πληροφόρηση, λόγω των μικρών του διαστάσεων.

Μηχανικά εφοδιάζεται με τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα, προερχόμενο από την 911 Carrera S, με την απόδοση να φτάνει τα 385 άλογα στις 7.400 σ.α.λ. και 420 Nm μεταξύ 4.750 και 6.000 σ.α.λ., τα οποία περνάνε στο δρόμο μόνο από τον πίσω άξονα. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το οποίο διαθέτει δυναμικές βάσεις. Ζυγίζει 1.340 κιλά (90 κιλά λιγότερα από την 911 GT3) και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,4 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 295 χλμ/ώρα, ενώ η κατανάλωση του φτάνει τα 10,3 λίτρα/100 χλμ.

Στιγμιότυπο 2015-02-04, 3.27.00 μ.μ.

Το πλαίσιο είναι κατά 30 χλστ. χαμηλότερο ύψος, ενώ το σύστημα πέδησης του αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την 911 GT3. Έτσι, τα στάνταρ φρένα έχουν διάμετρο 380 χλστ για τον εμπρός και πίσω άξονα, με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4-πίστονες πίσω. Τα προαιρετικά PCCB φρένα έχουν διάμετρο 410 χλστ. Πατάει σε ζάντες ελαφρού κράματος, διαστάσεων 20 ιντσών, που μοιάζουν πολύ με αυτές της 911 GT3, αλλά δεν έχουν το κεντρικό μπουλόνι. Φοράει τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διαστάσεων με 245 πέλμα εμπρός και 295 πίσω.

[video_embed][/video_embed]

Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, τον επόμενο Μάρτιο, με τη λίστα παραγγελιών της να είναι ήδη ανοιχτή. Θα κυκλοφορήσει στους δρόμους από τα τέλη Μαρτίου, με την τιμή της στη Γερμανία να ξεκινάει από τα €85.779.

 

By