Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Συγγνώμη ζήτησε η HSBC για τη φοροδιαφυγή πελατών της

Ανοιχτή επιστολή σε βρετανικές εφημερίδες

hsbc600_280514
Η HSBC δημοσιεύει σήμερα στις βρετανικές εφημερίδες ολοσέλιδη επιστολή με την οποία ζητεί συγγνώμη για τις καταγγελίες ότι βοηθούσε τους πελάτες της να φοροδιαφεύγουν. Την ανοιχτή επιστολή, που δημοσιεύεται σήμερα σε αρκετές εφημερίδες, υπογράφει ο εκτελεστικός διευθυντής της τράπεζας Στούαρτ Γκάλιβερ. Σε αυτή αναφέρεται ότι τα πρόσφατα δημοσιεύματα για τις παρελθούσες πρακτικές της τράπεζας ήταν μια «οδυνηρή εμπειρία» για τους πελάτες της, τους μετόχους και τους εργαζόμενους σε αυτή.

Η τράπεζα ισχυρίζεται ότι η μεγάλη πλειονότητα των 140 προσώπων που κατονομάζονται στις σχετικές καταγγελίες ως πελάτες του ελβετικού παραρτήματός της έχουν πάψει να είναι πελάτες της κι ότι η τράπεζα έκτοτε έχει θεσπίσει πολύ αυστηρότερα κριτήρια ως προς το ποιούς δέχεται για πελάτες. «Θα θέλαμε να καθησυχάσουμε και να αναφέρουμε κάποια γεγονότα που βρίσκονται πίσω από τις ιστορίες. Τα ΜΜΕ έδωσαν έμφαση σε ιστορικά γεγονότα που δείχνουν ότι οι προδιαγραφές με τις οποίες λειτουργούμε σήμερα δεν είχαν τεθεί σε ισχύ εξ” ολοκλήρου στις ελβετικές δραστηριότητες μας οκτώ χρόνια πριν. Πρέπει να δείξουμε ότι αντιλαμβανόμαστε πως οι κοινωνίες που υπηρετούμε περιμένουν πολλά από εμάς. Για αυτό εκφράζουμε την ειλικρινή συγνώμη μας» σημειώνει.

By