Η Uber εξαγόρασε την startup Cornershop και ετοιμάζεται να «μπει» σε έναν πολύ ανταγωνιστικό χώρο, αυτόν της παράδοσης ειδών supermarket.
Η συμφωνία -της οποίας το ποσό δεν ανακοινώθηκε- θα ενισχύσει την προσπάθεια της εταιρείας να επεκταθεί εκτός της βασικής της δραστηριότητας, κάτι που έκανε πρόσφατα με το λανσάρισμα του Uber Works, μιας υπηρεσίας που «βρίσκει» δουλειά σε περιστασιακά εργαζόμενους.
Η Cornershop ιδρύθηκε το 2015 και αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε Χιλή, Περού, Μεξικό και Καναδά. Σε δήλωσή του, ο Dara Khosrowshahi, CEO της Uber, ανέφερε ότι ανυπομονεί να συνεργαστεί με την εταιρεία και να μεταφέρει είδη supermarket σε εκατομμύρια καταναλωτές της πλατφόρμας της Uber.
Αυτό σημαίνει ότι όντως η Uber σκοπεύει να λανσάρει μια τέτοια υπηρεσία, αν και τυπικά η συμφωνία ακόμα περιμένει ρυθμιστική έγκριση.
Μεγάλος Ανταγωνισμός
Η Uber με την κίνησή της αυτή «μπαίνει» σε ένα «καυτό» πεδίο, στο οποίο δραστηριοποιούνται τεράστιες εταιρείες όπως οι Amazon, Instacart και Postmates.
Την ίδια ώρα, μόνο το 3% τέτοιου είδους αγορών γίνεται online στις ΗΠΑ, καθώς οι χρήστες φοβούνται μήπως υπερχρεωθούν ή αργήσουν οι παραγγελίες τους, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που επικαλείται το The Verge.
Αυτή βέβαια δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της Uber να μπει σε αυτήν την αγορά – η εταιρεία είχε λανσάρει την υπηρεσία Uber Rush, η οποία όπως δεν κατάφερε ποτέ να επεκταθεί και τελικά σταμάτησε το 2018.