Τρίτη, 25 Ιουνίου, 2019

Στο «κόλπο» των streaming υπηρεσιών και η Apple: Θέλει να «χτυπήσει» το Netflix!

Είναι γεγονός: η Apple κάνει δυναμική είσοδο στο «παιχνίδι» των streaming υπηρεσιών. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει το φθινόπωρο σε περισσότερες από 100 χώρες και όλα τα προγράμματα θα έχουν τη δυνατότητα downloading, χωρίς εξαιρέσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, ανακοίνωσε, το βράδυ της Δευτέρας, σε σχετικό event, ότι η Apple TV επανασχεδιάζεται.

Την τηλεόραση παρουσίασε ο Πίτερ Στερν, λέγοντας: «Σχεδιάσαμε μία νέα τηλεοπτική εμπειρία, στην οποία μπορείς να πληρώνεις μόνο για τα κανάλια που θες. Όλα σε ένα app, με το password που ήδη έχεις. Θα παρακολουθείς όλα on demand και χωρίς διαφημίσεις. Θα κατεβάζεις τις σειρές, για να τις βλέπεις όπου θέλεις. Η ποιότητα της εικόνας και του ήχου θα είναι η υψηλότερη που υπάρχει.

Δεν θα πηγαίνεις πια από εφαρμογή σε εφαρμογή».

«Σε αυτό βέβαια θα υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, το Netflix δεν θα συμμετέχει» συμπλήρωσε.

Η Apple θα ξοδέψει δύο δισεκατομμύρια δολάρια φέτος σε αυθεντικό περιεχόμενο, ώστε να «χτυπήσει» Netflix, Hulu και Amazon.

 

 

 

Παράλληλα, η Apple παρουσίασε και μία σειρά άλλων υπηρεσιών, όπως οι εξής:

– Apple Arcade: Μια συνδρομητική υπηρεσία για iOS, MacOS και tvOS, με συνεργασία ανάμεσα στις πλατφόρμες. Ο χρήστης έχει πρόσβαση σε περισσότερα από 100 νέα και αποκλειστικά παιχνίδια, που δεν κυκλοφορούν αλλού, και τα οποία μπορεί να παίξει σε όποια συσκευή Apple επιθυμεί.

Θα γίνει διαθέσιμη το φθινόπωρο σε 150 χώρες και μερικοί από τους τίτλους παιχνιδιών που ακούστηκαν είναι οι «Beyond a Steel Sky», «LEGO Brawls», «Sonic Racing», «Overland», «Lifelike», «FANTASIAN» και άλλοι πολλοί.

– Apple News +: Μια συνδρομητική υπηρεσία με συγκεντρωμένα περιοδικά, εφημερίδες και ιστοσελίδες με premium ειδησεογραφικό περιεχόμενο, στο οποίο η πρόσβαση κοστίζει 9,99 δολάρια το μήνα. Η αρχή γίνεται με 300 περιοδικά, ανάμεσά τους τα Vogue, National Geographic και Men’s Health, και ιστοσελίδες που «κλειδώνουν» το περιεχόμενό τους, όπως οι Wall Street Journal και Los Angeles Times.

– Apple Card: Μια ψηφιακή πιστωτική κάρτα που υπόσχεται απλούστερες συναλλαγές, μεγαλύτερη ασφάλεια και καμία προμήθεια. Χρησιμοποιείται οπουδήποτε υποστηρίζεται το σύστημα πληρωμών Apple Pay και θα ελέγχεται μέσω της εφαρμογής Apple Wallet. Θα κυκλοφορήσει μάλιστα και σε φυσική μορφή, ενώ για τη δημιουργία της η εταιρεία έχει συνεργαστεί με την Goldman Sachs και τη Mastercard. Δύσκολα ωστόσο θα την δούμε εκτός ΗΠΑ -τουλάχιστον, όχι στο άμεσο μέλλον.

 

By