H Ferrari 250 GTO είναι ίσως το πιο περιζήτητο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή μεταξύ με αρκετές δεκάδες εκατομμύρια να αλλάζουν χέρια κάθε φορά που βρίσκεται μία σε δημοπρασία, όπως αναμένεται και για την συγκεκριμένη την επόμενο μήνα.
Με αριθμό πλαισίου 3413 GT, η Ferrari 250 GTO που βλέπετε στις οθόνες σας είναι μόλις μία από τις 36 που κατασκευάστηκαν συνολικά και ξεκίνησε την ζωής ως μοντέλο Series I. Ως εργοστασιακό αγωνιστικό εκτέλεσε χρέη αυτοκινήτου δοκιμών με τον μεγάλο Phil Hill στο τιμόνι για τον θρυλικό αγώνα Targa Florio του 1962.
Έπειτα πέρασε στα χέρια του γνωστού συλλέκτη Ferrari, Edoardo Lualdi-Gabardi ο οποίος κατέκτησε με αυτή την 250 GTO το ιταλικό πρωτάθλημα Τουρισμού το 1962 κερδίζοντας εννέα από τους δέκα αγώνες, ερχόμενος μόλις μία φορά δεύτερος.
Από τότε έχει περάσει από το γκαράζ και άλλων επιφανών φίλων της ιταλικής εταιρίας μέχρι να καταλήξει σε εκείνο του Dr. Greg Whitten το 2000, όπου φιλοξενείται μέχρι σήμερα.
Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά που θα σταματήσει η δημοπρασία για την συγκεκριμένη 250 GTO, τη στιγμή που δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από τότε που μια άλλη άλλαξε χέρια ιδιωτικά για το στρατοσφαιρικό ποσό των 70 εκατ. δολαρίων.
Ο οίκος RM Sotheby’s που θα την δημοπρατήσει τον επόμενο μήνα στο Monterey των ΗΠΑ εκτιμά ότι θα αποφέρει ένα ποσό κοντά στα 45 εκατ. Ένα “απλό” κλασικό αυτοκίνητο ή ένα έργο τέχνης;