Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου, 2018

Τα πολυτελή ξενοδοχεία εγκαταλείπουν την ιδέα του mini-bar

Είχατε συνηθίσει να επιστρέφετε στο δωμάτιο του πολυτελούς ξενοδοχείου σας και να ανοίγετε το μικρό συνήθως ψυγείο για να πιείτε ένα ποτό – μινιατούρα. Μπορείτε να το ξεχάσετε. Οι εποχές αλλάζουν και μαζί και οι συνήθειές μας. Ειδικά στην περίπτωση των πολυτελών ξενοδοχείων μάλιστα πλέον ο πελάτης μπορεί να επιλέξει την υπηρεσία «κοκτέιλ στο δωμάτιο» (in – room cocktail) και να απολαύσει το Μανχάταν του στο κρεβάτι.

Αυτή τουλάχιστον είανι η νέα τάση την οποία μοιάζει να ακολουθούν όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι. Παρότι μάλιστα η υπηρεσία «γεύμα στο δωμάτιο» καταγράφει φθίνουσα πορεία, παρουσιάζοντας πτώση 3% από το 2016 έως το 2017 σύμφωνα με την STR, οι ταξιδιώτες φαίνεται πως εκτιμούν πολύ περισσότερο τα καλοφτιαγμένα μαρτίνι που έρχονται στην πόρτα του δωματίου από τα περιποιημένα μπέργκερ.

Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα το ξενοδοχείο δεν στέλνει απλά το ποτό που θα ζητήσει ο πελάτης αλλά τον ίδιο τον μπάρμαν για να σας εξυπηρετήσει προσωπικά. Σε άλλες πάλι περιπτώσεις το δωμάτιο εμπλουτίζεται με ένα μινι μπαρ, παρόμοιο με αυτό τους σπιτιού σας με πολλές επιλογές κι όλα τα απαραίτητα σύνεργα για να δημιουργήσετε.

«Ως μητέρα ενός παιδιού έξι ετών ένα υπέροχο κοκτέιλ το οποίο θα απολαύσω στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου, είναι ικανό να μου φτιάξει την διάθεση και να μου προσφέρει μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία» αναφέρει η Κέλι Μακ Κορτ, διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ του ξενοδοχείου Darcy το οποίο άνοιξε τον Απρίλιο του 2017 στην Ουάσινγκτον και ήταν από τα πρώτα που καθιέρωσε την υπηρεσία του «mixologist butler», ο οποίος ετοιμάζει το ποτό σας δίπλα στο κομοδίνο.

Αντιστοίχως και το Nobu Hotel στο Μαϊάμι έχει ενισχύσει την φήμη του από τα τέλη του 2016 που άνοιξε τις πύλες του κι ένας μπάτλερ με ένα τρόλει γεμάτο αλκοολούχα ποτά φτιάχνει το κοκτέιλ που θα του ζητήσετε. Μάλιστα το ξενοδοχείο δεν διαφημίζει την εν λόγω παροχή γιατί όπως αναφέρουν οι ιδιοκτήτες του προτιμά να εκπλήσσει τους πελάτες του με ένα μαρτίνι λίγο μετά το check-in.

Όλο και περισσότερα ξενοδοχείο φαίνεται να εμπλουτίζουν τις υπηρεσίες τους με το in-room cocktail και πολλοί από τον κλάδο της ξενοδοχίας αναφέρονται στην εν λόγω υπηρεσία ως την επόμενη μεγάλη τάση στην πολυτέλεια. «Άλλωστε γιατί να πηγαίνετε κάτω στο μπαρ όταν τα ποτά μπορούν να έρθουν σε σας» τονίζουν.

Οι πρωτοπόροι αυτής της υπηρεσίας είναι μέχρι στιγμής λίγοι αλλά όπως αποδεικνύεται η εμπειρία κερδίζει όλο και περισσότερους πελάτες. Στην περίπτωση του Darcy, στην Ουασινγκτον η υπηρεσία «Cocktail Butler» θα σας στείλει ένα mixologist στο δωμάτιο ο οποίος θα ξοδέψει περίπου 30 λεπτά για να φτιάξει τα κοκτέιλ που έχουν δημιουργηθεί ειδικά για τους πελάτες του ξενοδοχείου. Ωστόσο θα πρέπει να έχετε κάνει κράτηση 48 ώρες πριν. Στην περίπτωση του Godfrey Hotel στη Βοστώνη η υπηρεσία έχει μεγάλη ζήτηση τα μεσημέρια της Κυριακής όπου οι γονείς πελάτες απολαμβάνουν το μαρτίνι τους με 14 δολάρια στο δωμάτιο αφού δεν μπορούν να αφήσουν τα παιδιά και να επισκεφτούν το μπαρ. Στο Mahogany Bay Resort & Beach Club στη Μπελίζ οι πελάτες απολαμβάνουν τα κοκτέιλ τους στις αγροικίες του συγκροτήματος από τις 4 μμ έως τις 6:30 μ.μ. Τα κοκτέιλ κοστίζουν από 8 έως 14 δολάρια και ο μπάρμαν που θα τα φτιάξει μαζί με τον εξοπλισμό έρχεται στο δωμάτιο με ένα αμαξίδιο του γκολφ. Φυσικά δεν είναι μόνο η Αμερική που ενδίδει στην νέα τάση. Και το ξενοδοχεί Pulitzer Amsterdam στην Ολλανδία, το οποίο άνοιξε το 2016 έχει προσθέσει τρόλει άλλης εποχής φορτωμένο με ποτά σε κάθε δωματίου και το κοκτέιλ που θα επιλέξετε να φιτάξετε θα κοστίζει περί τα 16 δολάρια. Οι «ηγέτες» της εν λόγω υπηρεσίας κοκτέιλ στο δωμάτιο τονίζουν ότι η ανταπόκριση των πελατών είναι μεγάλη και όπως λένε περιμένουν όλο και περισσότερα πεντάστερα να «μπουν στο χορό»

By