Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Τα σχέδια της Ferrari για να στεφθεί πρωταθλήτρια στην αγορά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων

strong>Να κόψει το νήμα της κατασκευής ενός απόλυτου ηλεκτροκίνητου supercar πριν από την Tesla επιθυμεί ο CEO της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Ferrari σχεδιάζει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό supercar για να «κλέψει» μερίδιο αγοράς από την Tesla, τον κυρίαρχο παίκτη στον κλάδο των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Sergio Marchionne, σε δημοσιογράφους στην Έκθεση Αυτοκινήτου Βόρειας Αμερικής στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ.

Η απόφαση της γνωστής ιταλικής μάρκας σηματοδοτεί μια μεγάλη αλλαγή όχι μόνο για την εταιρεία, αλλά και για τον Marchionne, ο οποίος ηγείται της Fiat Chrysler Automobiles (FCA).

Ο Marchionne επιβεβαίωσε επίσης ότι σχεδιάζει να εισάγει στην αγορά ένα SUV της Ferrari στα τέλη του 2019 ή στις αρχές του 2020, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg. Οι πρώτες αναφορές σε ένα μελλοντικό SUV της Ferrari άρχισαν να εμφανίζονται τον περασμένο Αύγουστο.

Οι λεπτομέρειες του σχεδίου κατασκευής μιας ηλεκτροκίνητης Ferrari δεν έχουν γίνει γνωστές. Είναι όμως σχεδόν σίγουρο ότι η εταιρεία θα θελήσει να λανσάρει το δικό της ηλεκτρικό supercar πριν η Tesla παρουσιάσει το νέο και βελτιωμένο Roadster το 2020.

Περισσότερες πληροφορίες για το ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari αναμένεται να γίνουν γνωστές όταν ο Marchionne αποκαλύψει το πενταετές πλάνο της εταιρείας του – το τελευταίο που θα ανακοινώσει ως CEO της εταιρείας. Ο ίδιος έχει πει ότι θα αποχωρήσει από το πόστο του -που διατηρεί από το 2004- το 2021.

Το πενταετές πλάνο αναμένεται να θέσει ένα υψηλότερο στόχο ετήσιων παραδόσεων για τη Ferrari από το τρέχον όριο των 10.000 οχημάτων.

Όπως δήλωσε ο Marchionne στο Bloombergτο μέλλον της Ferrari θα περιλαμβάνει υβριδικά αυτοκίνητα και άρα «είναι εύκολο να πας από εκεί στην ηλεκτροκίνηση».

Τα σχόλια του Marchionne διαφοροποιούνται σε σχέση με το πώς έχει λειτουργήσει η FCA στο παρελθόν. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δεν ακολούθησε το ρεύμα της εισαγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά. Αντίθετα, εστίασε περισσότερο στα καθιερωμένα εμπορικά της σήματα και σε συνεργασίες όπως αυτή με τη startup αυτόνομων οχημάτων δίχως οδηγό Waymo.

By