Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Το ανανεωμένο Big Mac κράτησε ψηλά τα McDonald’s

Tο φρεσκάρισμα στη σπεσιαλιτέ των McDonald’s, το μπέργκερ Big Mac, μαζί με τις πιο επιθετικές προωθήσεις αναψυκτικών, βοήθησαν τον γίγαντα της εστίασης να ξεπεράσει μία γενικότερη κατάπτωση στη βιομηχανία του φαστ φουντ. 

Το τελευταίο τρίμηνο η αλυσίδα εμφάνισε αύξηση 4% στις πωλήσεις εντός των εστιατορίων της παγκοσμίως, έναντι 1,3% που εκτιμούσαν οι αναλυτές. Τα κέρδη επίσης ξεπέρασαν τις προσδοκίες.

Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Ίστερμπρουκ δικαιώθηκε για την απόφασή του να ανανεώσει το μενού της εταιρείας. Έβγαλε το Big Mac σε διαφορετικά μεγέθη και πρόσφερε αναψυκτικά με 1 και 2 δολάρια, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει πελάτες εν μέσω κρίσης στην αμερικανική εστίαση. Εκτός από την κλασική εκδοχή του Big Mac, στο μενού προστέθηκε μία μεγαλύτερη, το Grand Mac και μία μικρότερη, το Mac Jr (δίπλα-δίπλα στη φωτογραφία).

Οι μετοχές στην αρχή της εβδομάδας ανέβηκαν μέχρι 3,6% στα 139 δολάρια. Από την αρχή του χρόνου έχουν σημειώσει άνοδο 10%, ξεπερνώντας το 6% του δείκτη Standard & Poor’s 500.

Το τελευταίο τρίμηνο οι πωλήσεις στα καταστήματα των ΗΠΑ ανέβηκαν κατά 1,7%, τη στιγμή που οι αναλυτές είχαν προβλέψει πτώση 0,8%. Τα κέρδη έφτασαν τα 1,47 δολάρια ανά μετοχή, περισσότερα από τα 1,34 δολάρια των εκτιμήσεων.

Η εταιρεία επίσης προσβλέπει στις υπηρεσίες delivery και την ψηφιακές ευκολίες για να προσελκύσει πελάτες. Οι ανταγωνιστές της ρίχνουν πολύ τις τιμές τους, ωστόσο ο μέσος όρος πωλήσεων στα φαστ φουντ των ΗΠΑ έπεσε 6% τον Μάρτιο, κατηφορίζοντας για τέταρτο συνεχή μήνα σύμφωνα με στοιχεία της MillerPulse.

Τα συνολικά έσοδα της McDonald’s ήταν 5,68 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο, λίγο πάνω από τα 5,53 δισ. των εκτιμήσεων.

By