Δευτέρα, 30 Μαρτίου, 2020

Το Twitter περνάει στην αντεπίθεση των Stories

Το Twitter δοκιμάζει έναν τρόπο για τους χρήστες να δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες -παρόμοια με τα προϊόντα «Stories» που προσφέρονται σε ανταγωνιστικά κοινωνικά δίκτυα- σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τους χρήστες της να χρησιμοποιούν συχνότερα τις υπηρεσίες της.

Η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο είναι σε δοκιμαστική φάση για ένα εργαλείο, την οποία αποκαλεί «Fleet», ο οποίο έχει ως σκοπό να δημοσιεύει υλικό το οποίο θα μπορεί να εξαφανίζεται μετά από 24 ώρες.

Στην παρούσα φάση το «Fleets» είναι διαθέσιμο μόνο στη Βραζιλία, ενώ ως διαρρύθμιση θα μπαίνει πρώτα το κείμενο, ενώ θα μπορούν να προστεθούν βίντεο, GIF και φωτογραφίες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Τζακ Ντόρσεϊ βρίσκεται υπό πίεση και απειλείται από την επενδυτική εταιρεία επενδύσεων Elliott Management Group, η οποία θέλει να τον απομακρύνει καθώς πιστεύει ότι το Twitter χρειάζεται έναν CEO πλήρους απασχόλησης, ενώ ο Ντόρσεϊ διαχειρίζεται και την εταιρεία Square Inc.

Η δοκιμή των Fleets δείχνει μία προσπάθεια της εταιρεία να κάνει βήματα προς τα μπρος καθώς βρίσκεται υπό την πίεση των ανταγωνιστριών εταιρειών η οποίες έχουν κάνει δημοφιλή τα stories.

By