Τετάρτη, 15 Ιουλίου, 2020

Τον Απρίλιο η είσοδoς της Spotify στη Wall Street

Την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου σχεδιάζει να κάνει τη δημόσια εγγραφή του στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το Spotify, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο θέμα ώστε η εταιρεία να προετοιμαστεί για μια μη συμβατική είσοδο στο ταμπλό της Wall Street.

Η Spotify θα απέχει από την πάγια τακτική των τελευταίων δεκαετιών και δεν θα εκδόσει νέες μετοχές ούτε θα συγκεντρώσει χρήματα στην κατά την αρχική δημόσια εγγραφή της. Αντ “αυτού, οι υπάρχοντες μέτοχοι θα προσφέρουν τις μετοχές τους σε επενδυτές πραγματοποιώντας μια απευθείας εγγραφή. Οι ιδιωτικές πωλήσεις μετοχών έχουν βοηθήσει την εταιρεια να αποτιμάται πάνω από 20 δισεκατομμύρια δολάρια, με βάση ορισμένες από τις συναλλαγές.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η Spotify θα έχει την επόμενη εβδομάδα συνάντηση με τους επενδυτές για να διαχειριστεί την αβεβαιότητα που απορρέει από την εν λόγω απόφαση, ευελπιστώντας να διασφαλίσει μια ομαλή είσοδο στο μεγαλύτερο χρηματιστήριο του κόσμου. Οι τράπεζες συνήθως βοηθούν τις εταιρείες να καθορίσουν ένα εύρος τιμών για την εκκίνηση μιας μετοχής ώστε την μέρα του επίσημου ντεμπούτου των εταιρειών στα χρηματιστηριακά ταμπλό η μετοχή να μην κατακριμνιστεί.

Η μέρα που η Spotify θα υποδεχτεί τους επενδυτές για τις παραπάνω συζητήσεις θα είναι η η 15η Μαρτίου. Τότε θα τους παρουσιάσει τις προοπτικές και τα σχέδια μιας εταιρείας που έχει καταφέρει να μετασχηματίσει την μουσική βιομηχανία.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι τα έσοδα της εν λόγω βιομηχανίας αυξήθηκαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά χάρη στις επι πληρωμή streaming υπηρεσίες με την Spotify να έχει μετατραπεί στον αδιαμφισβήτητο ηγέτη της αγοράς. Στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς είχε 71 εκατομμύρια συνδρομητές σχεδόν τους διπλάσιους από τον βασικό ανταγωνιστή της την Apple Music.

Ωστόσο, χρειάζεται ακόμα να αποδείξει ότι η προσφορά online μουσικής είναι μια καλή επιχείρηση. Ενώ οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 4,09 δισ. ευρώ το 2017, οι ζημίες διευρύνθηκαν. Η Spotify πληρώνει πάνω από το 70% των εσόδων στη μουσική βιομηχανία, και το κόστος των πνευματικών δικαιωμάτων σε δισκογραφικές εταιρείες και εκδότες ήταν αυτό που εμπόδισε την πρώτη του είδους εφαρμογή που κυκλοφόρησε, την Pandora Μedia, να αποκτήσει ένα σταθερό κέρδος.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By