Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, 2019

Twitter: Παραδέχτηκε ότι ακολουθεί τακτική facebook

Eμφάνιση tweets από λογαριασμούς που ο χρήστης δεν «ακολουθεί»

facebook-twitter

Τακτικές Facebook, άρχισε να εφαρμόζει το Twitter, καθώς πλέον στο timeline των χρηστών εμφανίζονται tweets από «άσχετους» λογαριασμούς που ο χρήστης δεν ακολουθεί («follow»). Μάλιστα, αυτή τη νέα ρύθμιση, παραδέχτηκε ο Τρέβορ ο’ Μπράιεν, μέλος της product team του Twitter, σε δημοσίευσή του στο επίσημο blog της υπηρεσίας.

Το στέλεχος του Twitter, αιτιολόγησε τη νέα πολιτική του κοινωνικού δικτύου, λέγοντας  ότι πρόκειται περί πειράματος για την εξέλιξη του Twitter και τη βελτίωση της υπηρεσίας. «Είναι ο καλύτερος τρόπος να παραμένετε ενήμεροι για ο,τιδήποτε συμβαίνει στον κόσμο σας», ανέφερε σχετικά ο ο’ Μπράιεν, απευθυνόμενος στους τουιτεράδες.

«Το να επιλέξετε ποιον θα κάνετε follow είναι ένα μεγάλο πρώτο βήμα- σε πολλές περιπτώσεις, τα καλύτερα tweets προέρχονται από άτομα που γνωρίζετε ήδη, ή για τα οποία γνωρίζετε. Αλλά υπάρχουν φορές που μπορεί να χάσετε tweets που νομίζουμε ότι θα σας άρεσαν. Για να σας βοηθήσουμε να παραμείνετε ενήμεροι για το τι συμβαίνει, δοκιμάζουμε τρόπους να συμπεριλάβουμε αυτά τα tweets στο timeline σας- αυτά που νομίζουμε ότι θα βρείτε ενδιαφέροντα ή διασκεδαστικά», εξήγησε αναφερόμενος στα πειράματα του Τwitter.

twubs-twitter-chats

Επιπλέον, στο πλαίσιο των πειραμάτων εμφανίζονται στο timeline διαφορετικά είδη υλικού, όπως προτεινόμενα tweets, λογαριασμοί και θέματα.

Κατά τον ο΄Μπράιεν, οι δοκιμές έδειξαν ότι οι περισσότεροι χρήστες χαίρονται να βλέπουν tweets από λογαριασμούς τους οποίους δεν «ακολουθούν», βάσει ενδείξεων/ κριτηρίων όπως η δραστηριότητα από λογαριασμούς που όντως κάνουν follow, η δημοφιλία των tweets και το πώς οι άνθρωποι σε έναν δίκτυο αλληλεπιδρούν μαζί τους.

«Τα πειράματα αυτά τώρα ‘ενημερώνουν’ το timeline που βλέπετε σήμερα…καθώς το timeline εξελίσσεται, θα συνεχίσουμε να σας δείχνουμε tweets που σας ενδιαφέρουν όταν αυτά έχουν τη μεγαλύτερη σημασία» καταλήγει σχετικά.

Παρά τις αναφορές του Τρέβορ ο’ Μπράιεν, για θερμή υποδοχή των νέων χαρακτηριστικών από την «τουιτερική» κοινότητα, η πλειοψηφία των χρηστών άσκησε σφοδρή κριτική στο Τwitter, λέγοντας ότι ακουλουθεί τις διαφημιστικές τακτικές του Facebook προοθώντας συγκεκριμένες εταιρείες για κερδοσκοπικούς λόγους.

By