Παρασκευή, 3 Ιουλίου, 2020

»Εκρηξη» πωλήσεων για τα tablets στην Ελλάδα το 2013

Το 2013 υπήρξε η χρονιά των Tablets στην αγορά τεχνολογίας στη χώρα μας.

Tablet_Group_test_206PCA_206_Photoshoot-212

Οι πωλήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK Hellas, ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές, με το σύνολο των τεμαχίων να ξεπερνάει τις 430 χιλιάδες – σε σύγκριση με 120 χιλιάδες το 2012 – και τα 93 εκατ. ευρώ σε αξία.

Μία εξέλιξη που δεν περίμεναν πολλοί από τους παράγοντες του κλάδου στις αρχές της χρονιάς.

Οπως επισημαίνει η GfK Hellas όπως για κάθε νέα κατηγορία, έτσι και η πορεία της αγοράς των tablets έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχει αλλάξει η δομή του ανταγωνισμού, η μέση τιμή της κατηγορίας και η τάση των προϊοντικών χαρακτηριστικών.

211193-tablets_tabletshelf_original

 

Το Δεκέμβριο του 2012 για πρώτη φορά οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 10 χιλιάδες τεμάχια, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί ενδεικτικό δώρο Χριστουγέννων και αλλάζοντας έτσι τη ροή της κατηγορίας.

Ο ολιγοπωλιακός χαρακτήρας της αγοράς το περασμένο έτος έδωσε τη θέση του σε μια πληθώρα μαρκών με πάνω από 10 από αυτές να καταλαμβάνουν μερίδιο άνω του 3%.

Η πρωτοκαθεδρία των 10’’ αντικαταστάθηκε από τις 7’’, όπου πλέον αποτελούν τα 2/3 των πωλήσεων. Παράλληλα, οι συσκευές με ενσωματωμένο 3G/4G περιορίστηκαν στο 20% της αγοράς, χάνοντας έδαφος από τις πιο οικονομικές Wi-Fi συσκευές.

Best_tablets

“Απόρροια ‘μόδας’ ή ενδεδειγμένη απάντηση σε πραγματικές ανάγκες, είναι γεγονός ότι τα Tablets έδωσαν μια πολύ σημαντική πνοή στην αγορά της τεχνολογίας”, αναφέρει η ανάλυση της GfK.

Η αποτύπωση των μεριδίων αγοράς, εξέλιξης τιμών, καναλιών διανομής και προϊοντικών χαρακτηριστικών είναι εξαιρετικά σημαντική για τη χάραξη στρατηγικής των διαφόρων εταιρειών που διεκδικούν μερίδιο της πίτας.

Ταυτόχρονα, καθίσταται ιδιαίτερα σημαντική η κατανόηση των αναγκών που καλύπτονται και των κινήτρων που επηρεάζουν την επιλογή.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By