Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου, 2020

Η διαφήμιση που κατάφερε να γίνει viral με 2 εκ. θεάσεις

Viral έχει γίνει το video-promo της γερμανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ EDEKA

edeka-DW-Bayern-HamburgH εταιρεία αναζητά να δημιουργήσει μία πιο πρωτότυπη εικόνα που θα ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο το brand της στην αγορά.

Αιτία της ριζικής στροφής ως προς τη στρατηγική marketing της εταιρείας, που απαριθμεί 7.000 υποκαταστήματα σε όλη τη Γερμανία, είναι ο έντονος ανταγωνισμός από την πλευρά discount υπεραγορών, όπως οι κολοσσοί Lidl και Penny.

Παρακολουθήστε το βίντεο:

[video_embed][/video_embed]

By