Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου, 2019

Πρώτος στους αγώνες, τρίτος στο εμπορικό

Στο βάθρο των βραβείων μάρκετινγκ της Euroleague ανέβηκε ο Ολυμπιακός.

Euroleague-Logo-1600x1200-Wallpaper-BasketWallpapersΜπορεί στις εγχώριες διοργανώσεις η παρουσία των «ερυθρόλευκων» να μην ήταν επιτυχημένη, ωστόσο το ίδιο δεν ισχύει και για τις Ευρωπαϊκές.

Έτσι, μετά την κατάκτηση της Euroleague για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν, οι Πειραιώτες ανέβηκαν στο βάθρο και στα βραβεία μάρκετινγκ της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.

Ο Ολυμπιακός κατέλαβε την 3η θέση, καθώς μέσω του προγράμματός του, παρουσίασε αύξηση στα εισιτήρια της τάξεως του 125%, ενώ παράλληλα είχε μεγάλη απήχηση στα social media.

Στην πρώτη θέση ήταν η Αναντολού Εφές με το βίντεο που έγινε viral στο διαδίκτυο, ενώ στην δεύτερη ήταν η Άλμπα Βερολίνου.

Δείτε το βίντεο που χάρισε την κορυφή στην Τουρκική ομάδα…

By