Τετάρτη, 24 Ιουλίου, 2019

Το καλύτερο Super Bowl ad… δεν ήταν στο Super Bowl

Το Super Bowl, εκτός από ένα τεράστιο αθλητικό γεγονός για την Αμερική είναι ένα τεράστιο γεγονός για τους διαφημιστές.

Εκατοντάδες εκατομμύρια για μερικά δευτερόλεπτα, τεράστιες εταιρίες και ανακοινώσεις ταινιών, καλλιτεχνών ή προϊόντων κάνουν τον κόσμο να έχει έναν παραπάνω λόγο να περιμένει το Super Bowl κάθε χρόνο.

Όμως αυτή τη χρονιά έλαμψε δια της απουσίας της η Apple η οποία όμως κέρδισε την άτυπη μάχη της καλύτερης διαφήμισης.

apple_23

Σε μία χρονιά όπου το Super Bowl είχε σκληρό ανταγωνισμό με πολύ καλές διαφημίσεις από Budweiser, Microsoft και GoPro, η Apple αποφάσισε να απουσιάσει αλλά δημοσίευσε την επόμενη μέρα το πρωί στην σελίδα της μία διαφήμιση που σε χρόνο ρεκόρ έφτασε να συζητείται περισσότερο από εκείνες που προβλήθηκαν στο Super Bowl.

Η διαφήμιση της Apple είχε θέμα τα 30 χρόνια Mac και γυρίστηκε σε όλο τον κόσμο, 70 ώρες υλικού, 15 διαφορετικές κάμερες και το εντυπωσιακό; Γυρίστηκε αποκλειστικά με iPhone 5s!

Αρχικά υπήρξαν φήμες πως η Apple ετοιμάζει διαφήμιση για το Super Bowl αλλά προτίμησε να διαθέσει αυτά τα χρήματα σε συνεργασία με U2 και Bank of America για φιλανθρωπικούς σκοπούς υπό την αιγίδα του Product (RED).

Από αρχαιολόγους μέχρι σχεδιαστές και από βιομηχανικά υποβοηθήματα κίνησης μέχρι στούντιο μουσικής, όλοι παρελαύνουν στο βίντεο που μας θυμίζει γιατί η Apple θεωρείται καινοτόμος εταιρία.

Δείτε το βίντεο παρακάτω και πείτε μας στα σχόλια αν σας άρεσε.

 

[video_embed][/video_embed]

ΠΗΓΗ: techingreek.com

 

By