Δευτέρα, 6 Απριλίου, 2020

Το χρονοδιάγραμμα και τα «αγκάθια» πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σύμφωνα με πληροφορίες του ThePaper, τις επόμενες μέρες ο νέος υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοίδης θα αποστείλει επιστολή στην ΕΕ

Του Νίκου Φιλιππίδη

trenoΑπό την έγκριση του επιτρόπου Ανταγωνισμού και αντιπρόεδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Χοακίν Αλμούνια, περνάει σε μεγάλο βαθμό η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες του ThePaper, τις επόμενες μέρες ο νέος υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοίδης θα αποστείλει επιστολή προς τον επίτροπο με την οποία θα ζητάει την έγκριση για την εκκίνηση του διαγωνισμού πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).

Βασικό ζητούμενο της επιστολής θα είναι να μην τεθεί ζήτημα ανάκτησης κρατικών ενισχύσεων από τους ιδιώτες που θα επιδιώξουν να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στόχος του υπουργείου και του ΤΑΙΠΕΔ είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχει ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση, για την έκβαση της οποίας εκφράζεται μεγάλη αισιοδοξία, δεδομένου ότι υπάρχουν πλέον ισχυρά όπλα όπως η σύναψη συμφωνίας με το ελληνικό δημόσιο για την κάλυψη των άγονων γραμμών έως του ποσού των 50 εκατ. ετησίως, η ολοκλήρωση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα, με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση, έως το 2016, καθώς και η δυνατότητα αύξησης του εμπορευματικού έργου, έπειτα από την ολοκλήρωση της γραμμής Ικονίου – Θριασίου.

By