Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Αύξηση πωλήσεων για την Folli Follie στο α΄ τρίμηνο

Στα 33,1 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων

folli-follie

Καθαρά κέρδη 33,8 εκατ. ευρώ σημείωσε η Folli Follie για την οικονομική χρήση του πρώτου τριμήνου.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, λόγω της απόσχισης του κλάδου ταξιδιωτικού εμπορίου και της πώλησης στην Dufry AG το 2013, τα αποτελέσματα δεν είναι συγκρίσιμα με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Οι Πωλήσεις των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των € 227,9 εκατ., αυξημένες κατά 11,2% ενώ τα μεικτά κέρδη της εταιρίας ανήλθαν σε €118,7 εκατ.

Τα Λειτουργικά Κέρδη των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των € 53,8 εκατ., αυξημένα κατά 31%

Το EBITDA των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθε στο ποσό των €58,8 εκατ., αυξημένο κατά 28%.

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων (μετά απο απαλοιφές, τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα)

-Οι πωλήσεις του κλάδου των κοσμημάτων-ρολογιών-αξεσουάρ αυξήθηκαν 10,4% και ανήλθαν σε € 161,9 εκατ.

– Οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων αυξήθηκαν κατα 7,7% και ανήλθαν σε € 33,1 εκατ.

– Οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων αυξήθηκαν κατά 18,9% και ανήλθαν σε €32,4 εκατ. με σημαντική βελτίωση και στο περιθώριο EBITDA σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

– Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς ανήλθαν σε €0,4εκατ.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, ∆ιευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου σημείωσε: «Ο Όμιλος μας κατάφερε να παρουσιάσει για άλλο ένα τρίμηνο αυξημένες πωλήσεις και κερδοφορία. Οι πωλήσεις σε όλες μας τις δραστηριότητες κινήθηκαν με θετικό πρόσημο – αύξηση 11% – ενώ το EBITDA αυξήθηκε κατά 15,1% απόρροια της πιστής εφαρμογής της στρατηγικής ανάπτυξης, περιορισμού του κόστους και της εξωστρέφειας του Ομίλου.

Καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους επικεντρωθήκαμε στο να προωθήσουμε τις συνέργειες για τις δικές μας μάρκες (Folli Follie και Links of London) στα πλαίσια της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Dufry καθώς και την περαιτέρω επέκταση στις αγορές της Ασίας. Επίσης ολοκληρώθηκε η εξαγορά του δικτύου της Juicy Couture Europe Limited. Καθ” όλη τη διάρκεια της κρίσης πρωταρχικό μέλημα μας ήταν να διατηρήσουμε την χρηματοοικονομική μας υγεία και μπορούμε να ισχυριστούμε πλέον ότι έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό ισολογισμό.

By