Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Παπαδημούλης: Θέλει ο φασίστας να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει!

Σκληρή κόντρα μεταξύ του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτή της Χρυσής Αυγής

papadimoulisΈντονη αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ του Δημήτρη Παπαδημούλη και του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Χρήστου Παππά. Σύμφωνα με τον κ. Παπαδημούλη, «μέσω δημοσιεύματος που καταχωρήθηκε τόσο στον ιστότοπο του κόμματος όσο και σε αντίστοιχα blog βουλευτών του, με τίτλο “Ανθελληνικό παραλήρημα Παπαδημούλη (ΣΥΡΙΖΑ) που ενοχλείται από την εθνική, θρησκευτική και πολιτισμική ομοιογένεια των Ελλήνων” εξαπέλυσε η Χρυσή Αυγή στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, με αφορμή συνέντευξη που παραχώρησε την περασμένη εβδομάδα στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία ο κ. Παπαδημούλης, όπου, μετά από σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, αναφέρθηκε στο όρο “νέος πατριωτισμός».

Το δημοσίευμα όπως αναρτήθηκε στο site της Χρυσής Αυγής και στον ιστότοπο του βουλευτή της Χρ.Παππά:
Πολύ γενικά και αόριστα μας τα λέει ο Παπαδημούλης. Είναι φανερό, όμως, ότι ο «νέος πατριωτισμός» του ΣΥΡΙΖΑ έχει τόση σχέση με τον Πατριωτισμό όση ο Φάντης με το ρετσινόλαδο. Προσέξτε την ερμηνεία που δίνει ο τύπος αυτός στην έννοια της Πατρίδας: «Πατρίδα σημαίνει κοινή ελευθερία ενός λαού, ο οποίος θέλει να ζει ελεύθερος, ανάμεσα σε άλλους ελεύθερους λαούς». Τι θέλει να πει ο «ποιητής»; «Κοινή ελευθερία» και «ανάμεσα σε άλλους ελεύθερους λαούς»; Δηλαδή κοινή συμβίωση μέσα στα πλαίσια ενός πολυπολιτισμικού κράτους; Γιατί κάτι τέτοιο φαίνεται να εννοεί ο Παπαδημούλης.
Έχει, όμως, μεγάλο ενδιαφέρον και τα όσα πιστεύει για τον Εθνικισμό «ο οποίος αναγορεύει σε πρωταρχική αξία όχι την ελευθερία αλλά την εθνική, θρησκευτική ή πολιτισμική ομοιογένεια και υπεροχή ενός λαού». Η λέξη κλειδί στην κατάθεση άποψης του κυρίου αυτού είναι η λέξη «ομοιογένεια». Τον ενοχλεί η λέξη και πολύ περισσότερο η έννοιά της. Το «όμαιμον, ομόθρησκον, ομότροπον, ομόγλωσσον» του Ηρόδοτου είναι αφορισμένο γι’ αυτόν τον κήρυκα των πολυπολιτισμικών κοινωνιών και της παγκοσμιοποίησης. Η «σύγχρονη πατριωτική αντίληψη» του Παπαδημούλη, ή «νέος πατριωτισμός», είναι ουσιαστικά η άρνηση της Πατρίδας.

Ο «πατριωτισμός του αντιφασιστικού αγώνα» έχει να κάνει με την άρνηση του Έθνους. Όταν δεν υπάρχει εθνική ομοιογένεια πως μπορεί να σταθεί στα πόδια του ένα κράτος; Είναι δυνατόν ο Έλληνας να νιώσει το ίδιο αίσθημα με τον πακιστανό και τον αφγανό για μια Πατρίδα που σε καμμιά περίπτωση δεν είναι κοινή; Ο παρολίγον σύντροφος του Κουβέλη (τελευταία στιγμή κρατήθηκε για να μην την κάνει για ΔΗΜΑΡ, όταν έγινε η διάσπαση) είναι ένα από τα πλέον ακατάλληλα άτομα για να μιλήσει περί των εννοιών του Εθνικισμού και του Πατριωτισμού. Ο συμμετέχων σ’ ένα αντεθνικό συνονθύλευμα, το οποίο επικροτεί άτομα που καίνε την Ελληνική Σημαία, ταυτίζεται με θέσεις του τουρκικού και σκοπιανού επεκτατισμού και ζητεί την νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών, δεν δικαιούται επ’ ουδενί να ομιλεί. Αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι η τακτική του ΣΥΡΙΖΑ στα εθνικά θέματα τους έχει μετατρέψει σε ΗΠΑανθρώπους τότε η «σύγχρονη πατριωτική αντίληψη» αναιρεί και το παραμικρό ίχνος αληθινής πατριωτικής ευαισθησίας.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By