Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Τα Coffee Island λένε Good Morning στην Αγγλία

Στην αγορά του Λονδίνου ετοιμάζεται να μπει η ελληνική αλυσίδα καφεκοπτείων

cofee_island620

 

Της Δέσποινας Καραγιαννοπούλου

Πλέον είναι θέμα χρόνου να αποκτήσει και η αγορά της Αγγλίας το δικό της Coffee Island, όπως ανέφερε αποκλειστικά στο ThePaper, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος. Ο οποίος αποτελεί έναν από τους ελάχιστους επαγγελματίες του καφέ στην Ελλάδα, 4 συνολικά, που κατέχουν τον τίτλο SCAE COFFEE DIPLOMA, αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά στην πράξη πως η επένδυση στην γνώση αποτελεί βασικό πυλώνα της επιτυχίας της Coffee Island.

Σε συζήτηση που είχαμε μαζί του μας αποκάλυψε ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα ξεκαθαρίσει ποιο τελικά ακίνητο θα μισθώσει στο εμπορικό κέντρο-City του Λονδίνου, προκειμένου το επώνυμο σήμα να κάνει και εκεί το ντεμπούτο του. Στο… μικροσκόπιο του, είπε χαρακτηριστικά στο The Paper βρίσκονται 10 εμπορικά ακίνητα του Λονδίνου, ενώ η τελική επιλογή θα εξαρτηθεί από τρεις παράγοντες. Ο πρώτος έχει να κάνει με την εμπορική κίνηση που συγκεντρώνει το σημείο. Ο δεύτερος με το ύψος του ενοικίου, ενώ η τρίτη παράμετρος αφορά τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος.

Δυστυχώς όπως μας επεσήμανε o ίδιος το κατάστημα δεν αναμένεται να εγκαινιαστεί εντός του έτους αλλά αρχές του επόμενου, οπότε και η λειτουργία του θα προσμετρηθεί στα αποτελέσματα του 2014. Οσον αφορά για το ρίσκο του εγχειρήματος, αυτό μάλλον δεν ενδιαφέρει τον Κ. Κωνσταντινόπουλο, καθώς πιστεύω του είναι ότι τα προβλήματα και τα ρίσκα είναι για τους ανθρώπους.

Ανάλογα με την απήχηση του «λονδρέζικου» καταστήματος η Coffee Island θα χαράξει και τα επόμενα βήματά της στην ευρωπαϊκή χώρα. Αν και ο Κ. Κωσταντινόπουλος «ψήνεται» για άλλα τέσσερα νέα σημεία εντός του 2014.

Παράλληλα με την είσοδο στην αγορά της Αγγλίας, όμως, ο ανήσυχος επιχειρηματίας εξετάζει το ενδεχόμενο «εφόδου» και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Ωστόσο, ξεκαθαρίζει ότι τα όποια βήματα πρέπει για να είναι επιτυχημένα να γίνονται με σύνεση αλλά και στοχευμένα. Την ίδια στιγμή συμπληρώνει θα εντατικοποιηθεί και η παρουσία της αλυσίδας πανελλαδικώς και ήδη το πλάνο που υπάρχει προς αυτή την κατεύθυνση είναι μεγαλόπνοο. Για του λόγου το αληθές μέχρι του χρόνου το Μάρτιο το πλάνο μιλά για 30 επιπλέον νέα σημεία πώλησης στο δίκτυο.

Τα πρώτα βήματα

Η ιδέα των Coffee Island γεννήθηκε από την αγάπη που είχαν κάποιοι Πατρινοί για το ρόφημα του καφέ. Το 1999, στο κέντρο της πόλης (Ρ. Φεραίου και Αγ. Νικολάου) δημιουργήθηκε ένα καφεκοπτείο με ύφος αμιγώς παραδοσιακό, το οποίο όμως ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαύσουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια, και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού καφέ. Με τις μοντέρνες νότες που η πρωτότυπη εκείνη ιδέα προσέδωσε στο παραδοσιακό καφεκοπτείο κέρδισε το αγοραστικό κοινό.

Συνέχεια της επιτυχίας αυτής ήταν το άνοιγμα και άλλων καφεκοπτείων Coffee Island. Το 2006, με ένα ήδη δυνατό δίκτυο καταστημάτων Franchise στην Ελλάδα, η εταιρεία αποφασίζει να ιδρύσει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία.

Το 2009 η εταιρεία ξεκινάει να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό με το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία και καταφέρνει μέσα σε τρία χρόνια να δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο καταστημάτων στην Κύπρο, το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται αριθμώντας σήμερα 27 καταστήματα.

Το 2010, τα 31 καταστήματα που ήδη υπήρχαν στο δίκτυο ανακαινίσθηκαν πλήρως και σε όλα τα καινούργια εντάσσονται αρμονικά οι υπηρεσίες Coffee to Go, υιοθετώτας το σημερινό concept συνύπαρξης καφεκοπτείου με δυνατότητα σερβιρίσματος ροφημάτων σε ορθίους και διερχομένους.

Το σύγχρονο café…κοπτείο ήταν γεγονός! Δεν ήταν απομίμηση κάποιου υπάρχοντος concept, αλλά πρωτογενής έμπνευση με βοήθεια από εικόνες του εξωτερικού σε συνδυασμό με τις ανάγκες της Ελλάδας. Ήταν ίσως η σημαντικότερη στροφή της εταιρίας και ο λόγος που γνώρισε την ανάπτυξη των τελευταίων ετών.

Το 2012, η εταιρία δημιουργεί δύο υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης και συσκευασίας του καφέ στην περιοχή της Πάτρας και επεκτείνονται οι υπάρχουσες αποθήκες της. Η επένδυση σε μηχανολογικό εξοπλισμό δίνει τη δυνατότητα στην εταιρία να εξασφαλίσει την ποιότητά της στα πλαίσια της δεδομένης αύξησης της παραγωγής που προκύπτει από την συνεχόμενη επέκταση του δικτύου της, που περιλαμβάνει δεκάδες καταστήματα.

Το 2013 βρίσκει την Coffee Island να επεκτείνει το δίκτυό της στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό κυρίως στην Κύπρο και τις χώρες της Βαλκανικής.

Στην Ελλάδα ξεχωρίζουν τα 60 καταστήματα της αλυσίδας στην Αθήνα, τα 16 στην Πάτρα, τα πρώτα καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, καθώς και 40 καταστήματα σε 34 επαρχιακές πόλεις.
Στην Κύπρο τα 27 καταστήματα έχουν δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο που κυριαρχεί στην Μεγαλόνησο και διαμορφώνει κουλτούρα γύρω από τον καφέ.

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
By