Τρίτη, 17 Ιουλίου, 2018

Χάνει τη λάμψη της η Victoria’s Secret

Φαίνεται πως κανείς δεν ενδιαφέρεται να μάθει πια το «μυστικό». Οι πωλήσεις της περίφημης αλυσίδας εσωρούχων και μαγιό Victoria’s Secret πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο, παρά τη δραστική μείωση τιμών στα προϊόντα της.

Τα αποτελέσματα εξαμήνου αποκαλύπτουν ότι η μητρική L Brands δυσκολεύεται να διατηρήσει την πελατεία της, επισημαίνει ο επενδυτικός οίκος Jefferies. Ο αναλυτής Ράνταλ Κόνικ προειδοποιεί ότι «όλα τελείωσαν» για την εταιρεία με τα φημισμένα μοντέλα, αφού οι πωλήσεις έχουν βυθιστεί, οι τιμές της εταιρείας έχουν δεχθεί πλήγμα και το μερίδιο στην αγορά της συρρικνώνεται συνεχώς. Παρ΄όλα αυτά, σημειώνει ο ίδιος, οι επενδυτές παραβλέπουν όλα αυτά τα σημάδια και εξακολουθούν να πιστεύουν ότι είναι μια «εξαιρετική» επωνυμία.

Στη συνεδρίαση της Πέμπτης, η μετοχή της L Brands σημείωσε βουτιά 12% -τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από την 1η Μαρτίου. Οι καταναλωτές, πάντως, φαίνεται πως γυρίζουν την πλάτη στην κατηγορία προϊόντων Ρink της Victoria’s Secret και στρέφονται ολοένα περισσότεροι στην ανταγωνιστική επωνυμία Aerie της American Eagles που βλέπει τον τζίρο της να εκτοξεύεται. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους: Η American Eagles καταγράφει υψηλότερα κέρδη από τη Victoria’s Secret για 16 συνεχή τρίμηνα.

Σύμφωνα με τον Κόνικ, η Victoria’s Secret έχει διατηρήσει πολύ λίγη από την αξία της. Παρ’ όλα αυτά, σε σύνολο 29 αναλυτών, μόνο τέσσερις συνιστούν πώληση. Οι συνιστούν αγορά και οι 16 διακράτηση.

By