Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου, 2020

Δοκιμάζουμε την ολοκαίνουρια BMW Μ135i των 306 ίππων!

Η πιο δυνατή έκδοση της σειράς 1, η BMW M135i βρέθηκε στα χέρια της δημοσιογράφου αυτοκινήτου του SDNA, Αριάδνης Γερασιμίδου, και εμείς σας έχουμε τις εντυπώσεις της!

Αυτή ήταν η αντίδρασή μου, όταν έμαθα για τη μεγάλη αλλαγή από τη BMW καθώς πλέον τα νέα μοντέλα της σειράς 1 είναι προσθιοκίνητα!
Η σειρά 1 από πάντα ήταν διασκεδαστική λόγω της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Δεν θα αναφερθώ στην εξωτερική νέα εμφάνιση της σειράς 1, καθώς είναι υποκειμενικές οι απόψεις. Προσωπικά, θεωρώ πως σχεδιαστικά πρόκειται για μια νέα ενδιαφέρουσα προσέγγιση, κυρίως στο πίσω της μέρος.

Όπου κι αν είσαι, είναι και το καζίνο σου, με ολοκαίνουριες επιλογές συναρπαστικών παιχνιδιών. Πάτα εδώ!
Πάμε όμως στο ψητό.

Είχα στη διάθεσή μου κατά την περίοδο των Χριστουγέννων (εδώ είναι που κολλάει το «δοκιμάζουμε πρώτοι» -άλλα ίσως είμαστε και δεύτεροι!-) σαν δώρο από τον Santa (στην προκειμένη, μάλλον τη δουλειά του Santa την έκανε ο Κώστας από τη BMW), μια ολοκαίνουρια πανέμορφη γκρι M135i!

Ξεχωρίζεις αμέσως τη μάσκα με τα διπλά «νεφρά» σε αποκλειστική κυψελοειδή σχεδίαση για την M135i xDrive, την πίσω αεροτομή M, τις 18άρες ανθρακί ζάντες ελαφρού κράματος και τις δύο απολήξεις εξάτμισης των 100 mm που βγάζουν έναν υπέροχο μελωδικό και βραχνιασμένο ήχο, όταν πατάς λίγο παραπάνω το γκάζι σε sport mode.

Αυτό που μου αρέσει και μου άρεσε πάντοτε στην M135 είναι πως εξωτερικά μοιάζει «ήσυχη» παρά όλα τα παραπάνω. Δεν έχει τόσο επιθετική ή προκλητική εμφάνιση, όμως στο δρόμο σε αφήνει απλά… πίσω της!

Και εκεί που περίμενα να απογοητευτώ από την αλλαγή κίνησης του αυτοκινήτου από πίσω σε εμπρός, συνειδητοποιώ πως πετυχαίνει το 0-100 πιο άμεσα (σε 4,8» συγκεκριμένα), καθώς δεν «παίζει» καθόλου στο δρόμο το πίσω μέρος.

Με σπορ διαφορικό M, σπορ αυτόματο 8άρι κιβώτιο Steptronic και σπορ σύστημα διεύθυνσης Μ η νέα Μ135i είναι στην κατηγορία της μάλλον μακράν το πιο σαφές αυτοκίνητο από άποψη οδικής συμπεριφοράς τόσο στις στροφές όσο και στις ευθείες.

Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας ισχυρός τετρακύλινδρος 2λιτρος κινητήρας βενζίνης M TwinPower Turbo (δύο σταδίων) που αποδίδει 306 ίππους.

Το κοντέρ της γράφει 260 χλμ (η εταιρία έχει ως τελική ταχύτητα τα 250 χλμ / ώρα) τα οποία τα «πιάνει» απροβλημάτιστα, κρατώντας ταυτόχρονα την άψογη οδηγική της συμπεριφορά.

Στο εσωτερικό της, το παχύ δερμάτινο τιμόνι της Μ είναι ξεχωριστό και τα σπορ ηλεκτρικά καθίσματα Μ με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τύπου bucket, διαμορφώνονται ηλεκτρικά, ακριβώς επάνω στο ανθρώπινο σώμα, ώστε να μένει στη θέση του σε κάθε κίνηση του αυτοκινήτου. Παράλληλα, οι ζώνες που έχουν διακριτικά την τριχρωμία (γαλάζιο, μπλε, κόκκινο) του λογοτύπου Μ, σε κρατούν στη θέση σου.

Πλέον, δύο πλήρως ψηφιακές οθόνες 10,25» βρίσκονται στο κέντρο του αυτοκίνητου παρέχοντας σου όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι τόσο για το αυτοκίνητο, όσο για την εύκολη συνδεσιμότητα σου όσο βρίσκεσαι σε αυτό.

Μην ξεχάσω κλείνοντας να αναφέρω το keyless σύστημα που πραγματικά σου λύνει τα χέρια, καθώς δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς το κλειδί, παρά μόνο να το έχεις επάνω σου ή στην τσάντα σου (μιλώντας γυναικεία!).

Γενικά δεν έχω κάτι αρνητικό να πω για τη νέα BMW M135i, ή μάλλον έχω…

Η φορολογία στην Ελλάδα είναι κάτι που πρέπει σίγουρα να αλλάξει, καθώς το αυτοκίνητο προ φόρων κοστίζει 36.514,78 ευρώ και με τους φόρους φτάνει …στην αστρονομική τιμή των 59.300 ευρώ για αγορά!

Παρακάτω σας έχω ένα σύντομο video που τραβήξαμε με τον Πάνο Αυγερινόπουλο σε μια βόλτα μας εντός Αττικής.

Sound on & enjoy:

By