Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου, 2019

Επίσημη αποκάλυψη για το Volkswagen ID.3

Η Volkswagen αποκάλυψε με κάθε επισημότητα το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3, στο πλαίσιο της εκδήλωσης της στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Μία φαντασμαγορική βραδιά με πολλούς καλεσμένους και το NewsAuto να εκπροσωπείται από τον Τάκη Τρακουσέλλη. Μία βραδιά στην οποία παρουσιάστηκαν επίσης το νέο λογότυπο αλλά και το νέο ηχητικό λογότυπα της μάρκας.

Από τη σκηνή παρέλασαν όλα τα πρωτότυπα της σειράς ID, τα οποία την τελευταία τριετία προετοίμαζαν το έδαφος για αυτή τη βραδιά. Και μετά από αυτά, ανέβηκε στη σκηνή ο Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Volkswagen Group, Herbert Diess, που ήταν και αυτός που προλόγισε το πολυαναμενόμενο μοντέλο.

To μοντέλο με το οποίο ξεκινά το τρίτο «νέο» κεφάλαιο της Volkswagen, μετά τα Beetle και Golf. Τη σιλουέτα του την είχαμε δει λίγο-πολύ παρά το χρωματικό καμουφλάζ με το οποίο εμφανίστηκε στα τελευταία teasers. Και πράγματι, πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο που δεν «ξενίζει» στο μάτι, δεν διαφοροποιείται τόσο από τη γνώστη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας.Αλλά ταυτόχρονα είναι και τόσο φρέσκο, τόσο καθαρό σε σχεδιασμό. Με «καθαρό» πρόσθιο μέρος που έχει το λογότυπο στο κέντρο, με πολύ λεπτή γραμμή εκεί που συνδέει με μία λωρίδα τα φωτιστικά σώματα.

Ιδιαίτερο είναι το κάτω μέρος του «προσώπου», με την χαρακτηριστική υπογραφή «honeycomb» που θα έχουν τα μοντέλα της οικογένειας ID. Έντονη είναι η κλίση του παρμπρίζ ενώ ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η διχρωμία, με το μαύρο χρώμα να επεκτείνεται από την οροφή, στην πίσω θύρα.

To εσωτερικό είναι επίσης καινοτόμο. Το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους εξασφαλίζουν επιπλέον χώρο στην καμπίνα ενώ ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι μινιμάλ. Πίσω από το πολυχρηστικό τιμόνι με τους διακόπτες αφής, βρίσκεται μία μικρή οθόνη

Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών που παρέχει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για τις λειτουργίες του οχήματος και όχι μόνο. Το ID.3 έχει δυνατότητα φωνητικών εντολών ενώ οι μοναδικοί συμβατικοί διακόπτες είναι αυτοί των ηλεκτρικών παραθύρων και των αλάρμ.

Το ID.3 βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ (χρησιμοποιείται από το VW Group για ηλεκτρικά μοντέλα και αναμένεται να βασιστούν σε αυτή 33 μοντέλα την επόμενη τριετία) και έχει κίνηση στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει απόδοση 204 ίππων και ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 3 διαφορετικών τύπων μπαταρίας (χωρητικότητα 77 kWh, 58 kWh ή 45 kWh). H VW υπόσχεται αυτονομία κίνησης 330, 420 και 550 χιλιομέτρων αντίστοιχα.

Οι Γερμανοί υπόσχονται πως το 80% της φόρτισης θα επιτυγχάνεται μέσα 30 λεπτά με ταχυφορτιστή ενώ οι μπαταρίες του ID.3. συνοδεύονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.

Πρέπει να σημειωθεί πως έχουν ήδη πωληθεί 30.000 ID.3 μέσω της διαδικασίας προπαραγγελιών (οι προπαραγγελίες αφορούν στην έκδοση 1ST Edition η οποία θα προσφέρεται με την μπαταρία μεσαίας χωρητικότητας των 56 kWh με αυτονομία 420 χιλιομέτρων), αριθμός ενδεικτικός της ζήτησης που αναμένεται να έχει το εν λόγω μοντέλο. Οι πρώτες του παραδόσεις σε ευρωπαϊκές αγορές θα πραγματοποιηθούν στα μέσα του 2020.

By